تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيأت هاي مذهبي مراقب رخنه دشمنان باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۶:۲ق.ظ)
مدير کل تبليغات اسلامي استان قم: هيأت هاي مذهبي مراقب رخنه دشمنان باشند موج - قم - مدير کل تبليغات اسلامي استان قم نسبت به خطر رخنه دشمنان در تشکل‌هاي ديني و هيأت هاي مذهبي هشدار داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل تبليغات اسلامي استان قم در نخستين نشست دوره‌اي با مسوولان تعدادي از هيأت هاي مذهبي استان قم، به تبيين سياست‌هاي کلي فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي از ديدگاه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و تشريح سياست‌ها و راهبردهاي سازمان تبليغات اسلامي در اين فعاليت‌ها پرداخت.
وي تاکيد کرد که بر اساس سياست‌هاي کلي امام راحل و رهبر معظم انقلاب، فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي حوزه دين بايد به صورت مردمي و خودجوش انجام شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسکندري گفت: وابسته کردن فعاليت‌هاي حوزه دين، حوزه‌هاي علميه و روحانيت به کمک‌هاي مردمي موجب ماندگاري و استقلال اين بخش از تاثيرگذاران جامعه خواهد شد در غير اين صورت ما دچار آسيب‌هاي جدي مي‌شويم.
وي سياستگذاري و برنامه‌ريزي فرهنگي و نظارت بر کارهاي فرهنگي را از وظايف سازمان تبليغات اسلامي برشمرد و گفت: مقام معظم رهبري ساماندهي هيأت هاي مذهبي را بر عهده سازمان تبليغات اسلامي واگذار کردند تا جلوي رخنه دشمنان در هيأت هاي مذهبي گرفته شود و اين تشکل‌ها به عنوان بازوان قدرتمند نظام اسلامي در مسير ترويج آموزه‌هاي وحياني و قرآني فعاليت کنند.
حجت‌الاسلام اسکندري نسبت به خطر رخنه دشمنان در اين تشکل‌هاي مذهبي هشدار داد و از مسوولان هيأت هاي مذهبي خواست که در نشر فرهنگ اهل بيت (ع)؛ به ويژه فرهنگ تعالي بخش سيدالشهدا (ع) کوشش بيشتري داشته باشند.
مدير کل تبليغات اسلامي استان قم افزود: نقش آفريني هيأت هاي مذهبي در عرصه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي، دشمنان را وسوسه کرده که براي منحرف کردن اين تشکل‌هاي ريشه‌اي و ماندگار حوزه دين دست به توطئه بزنند.
حجت‌الاسلام اسکندري با ابراز تاسف از ناديده گرفتن منافع ملي و وحدت جهان اسلام از ناحيه معدود کساني که در برخي هيئات مذهبي فعاليت مي‌کنند، تاکيد کرد: ممکن است تعدادي انگشت‌شمار از افراد در هيأت هاي مذهبي قم نسبت به برخي تلاش‌هاي دشمنان آسيب پذير شده باشند اما نبايد اين تعداد اندک را به پاي هيأت هاي مذهبي استان محاسبه کرد.
به گفته وي هيأت هاي مذهبي استان قم در همه عرصه‌هايي که نياز به حضورشان بوده نقش آفريني کرده و در طول دوران انقلاب اسلامي خدمات درخشاني ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن