تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812976342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده مسکن مهر تا پايان سال ۹۵ بسته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۵:۲۵ق.ظ)
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي: پرونده مسکن مهر تا پايان سال ۹۵ بسته مي‌شود موج - قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر و معاون راهداري سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي کشور در بازديدي از طرح‌هاي عمراني مازندران از نزديک روند اجراي آن‌ها را مورد بررسي قرار دادند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي استان مازندران، احمد اصغري مهرآبادي، قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در حاشيه اين بازديد با اشاره به اين که براي رفع مشکلات مسکن مهر نياز به همراهي همه مسوولان است و در اين زمينه اقدامات مناسبي براي مسکن مهر انجام شده است، افزود: افزايش سقف تسهيلات بانکي براي مسکن مهر از اقدامات اين دولت است.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر اعلام کرد: در هفته دولت ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره‌برداري مي‌رسد.
مهرآبادي در ادامه از بهره‌برداري چهار هزار واحد مسکن مهر در مازندران خبر داد و گفت: اميد است با هماهنگي به عمل آمده در هفته دولت امسال اين پروژه‌ها را افتتاح کنيم.
وي با اشاره به اين که براي رفع مشکل مسکن مهر در کشور پروژه‌ها را به صورت تک‌تک مورد بررسي قرار داديم، تأکيد کرد: کارگروه‌هاي متعددي تشکيل و بخش‌نامه‌اي مشترک با حضور مسوولان تعاون تدوين شد تا مشکلات مسکن مهر با تعاوني‌ها هر چه زودتر رفع شود.
مهرآبادي با بيان اين که تا پايان سال ۹۵ همه طرح‌هاي مسکن مهر بهره‌برداري مي‌شوند، گفت: طرح‌هاي زيربنايي با پنج هزار و ۶۰۰ ميليارد تومان برآورد هزينه از سوي سازمان مديريت بودجه و برنامه‌ريزي کشور تأمين اعتبار مي‌شوند.
بازديد از مسکن مهر ۱۵۲ واحدي جويبار لوله اين شهرستان و همچنين ميارکلا ساري از جمله پروژه‌هاي بود که مورد بازديد قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر قرار گرفت.
عبدالهاشم حسن نيا معاون راهداري سازمان راهداري نيز در اين بازديد در خصوص ارتقاء و ايمن‌سازي محورهاي استان گفت: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌اي براي تردد از سطح محورهاي مازندران بالاست از اين‌رو اميدواريم با برنامه‌ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل‌توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.
وي درباره پروژه تعريض محور سوادکوه گفت: با همت و تلاش همه مهندسين و مسوولين ذي‌ربط در تلاشيم عمليات تعريض و چهارخطه محور سوادکوه تا پايان سال جاري به پايان برسد.
حسن نيا درباره عمليات تعريض محور هراز نيز گفت: با توجه به شرايط جغرافيايي محور و وقوع حوادث غيرمترقبه از ابتداي سال از قبيل ريزش، رانش و سيل در سطح اين محور خوشبختانه اجراي عمليات راهسازي در آن با پيشرفت مناسبي در دست اجرا است.
معاون راهداري سازمان راهداري کشور با تأکيد بر محدوديت‌ها و چالش‌هاي موجود در روند اجرايي پروژه‌هاي راهسازي در استان گفت: همت و غيرت به همراه تلاش و کوشش تمامي دست‌اندرکاران براي پايان پروژه‌ها ستودني است.
حسن نيا درباره اقدامات ايمن‌سازي در سطح محورهاي استان افزود: با توجه به تردد ميليوني مسافر و گردشگر اقدامات وسيع و گسترده‌اي در خصوص ايمن‌سازي محورهاي مازندران در قالب اجراي روکش آسفالت، خط‌کشي، نصب علائم، آشکارسازي نقاط پرحادثه و ... به اجرا درآمده است.
حسن نيا اجراي عمليات تعريض و چهارخطه کردن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان از جمله محور ارتباطي هراز، قائم‌شهر - فيروزکوه و احداث کمربندي در شهرهاي استان را از مهم‌ترين پروژه‌هاي راهسازي در مازندران برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن