تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 95 درصد عمليات اجرايي پنجمين تونل ترافيکي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱:۵۵ق.ظ)
پيشرفت 95 درصد عمليات اجرايي پنجمين تونل ترافيکي پايتخت موج-مجري طرح‌هاي تونلي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، از آغاز عمليات اجراي روکش آسفالت در يک کيلومتر از طول بزرگراه شهيد حکيم، مقطع متصل به ورودي شرقي تونل شهداي غزه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مهدي پورهاشمي، مجري طرح‌هاي تونلي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، ضمن اعلام اين خبر افزود: طي روزهاي اخير بخشي از مسير يک کيلومتري بزرگراه شهيد حکيم که متصل به ورودي شرقي تونل شهداي غزه است، زير روکش آسفالت رفته است و پيش‌بيني مي‌شود اين عمليات تا پايان ماه جاري تکميل شود.
وي با اعلام پيشرفت 95 درصدي عمليات احداث تونل شهداي غزه، از برنامه‌ريزي به منظور انتقال تجهيزات تأسيساتي موردنياز به کارگاه پروژه ظرف ماه‌هاي آينده خبر داد و گفت: تجهيزات مربوط به مديريت هوشمند تونل شهداي غزه بلافاصله پس از انتقال به کارگاه پروژه، در مرحله نصب و راه‌اندازي قرار خواهند گرفت.
گفتني است؛ تونل شهداي غزه که پنجمين تونل ترافيکي شهر تهران به شمار مي‌رود، امکان احداث ادامه بزرگراه شهيد حکيم، بدون قطع درختان بوستان جنگلي چيتگر را فراهم کرده است. اميد مي‌رود اين پروژه پس از تکميل سيستم‌هاي ايمني و کنترل هوشمند آن، به همراه ساير بخش‌هاي باقي مانده ادامه بزرگراه شهيد حکيم، در سال جاري به بهره‌برداري برسد. ادامه بزرگراه شهيد حکيم از تقاطع بزرگراه آزادگان آغازشده و به تقاطع‌هاي در دست احداث کاروانسرا سنگي 1 و 2 مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن