تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815021323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیمیا علیزاده طلای گرندپری تکواندو را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: کیمیا علیزاده طلای گرندپری تکواندو را گرفت ورزش > دیگر ورزشها - کیمیا علیزاده در مسابقات وزن منهای 57 کیلوگرم گرندپری 2015 روسیه به مدال طلا دست یافت.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیمیا علیزاده نماینده کشورمان که امروز (یکشنبه) به سه پیروزی مقابل حریفانی از چین تایپه، انگلیس و کره‌جنوبی دست یافته بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف "مارتینا زوبسیک" از کرواسی، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن رفت و 8 بر 4 به پیروزی رسید تا راهی فینال شود.
علیزاده در فینال رودرروی "جید جونز" از انگلیس قرار گرفت و در راند طلایی به پیروزی دست یافت تا مدال طلا را به خود اختصاص بدهد.
امروز همچنین در وزن 68- کیلوگرم مردان ابوالفضل یعقوبی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 6 مغلوب "هون کیم" از کره‌جنوبی، دارنده مدال نقره جهان در سال 2013 شد و به مدال برنز دست یافت.
یعقوبی برای کسب این مدال موفق شده بود در مراحل قبلی حریفانی از کانادا، اسپانیا و روسیه را شکست بدهد.
مسابقات گرندپری G4 است و دارنده مدال طلا 40 امتیاز، دارنده مدال نقره 24 امتیاز و دارندگان مدال برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی‌شان در راه کسب سهمیه المپیک به‌ دست خواهند آورد.
همچنین به نفرات اول تا سوم به ترتیب پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی نیز اهدا می‌شود.
هدایت تیم ملی تکواندو مردان کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) است و مینو مداح هدایت تیم زنان را برعهده دارد.
43 43

کلید واژه ها: تکواندو -




یکشنبه 25 مرداد 1394 - 19:17:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن