تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814957795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم تخريب شش مورد سازه غيرمجاز در گردنه حيران صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۵۰ب.ظ)
استاندار گيلان: حکم تخريب شش مورد سازه غيرمجاز در گردنه حيران صادر شد موج - استاندار گيلان از صدور حکم تخريب سازه‌هاي غيرمجاز در گردنه حيران خبر داد و متذکر شد: حکم تخريب شش مورد سازه غيرمجاز در گردنه حيران صادر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي امروز در جلسه کارگروه مديريت پسماند استانداري گيلان برطرف شدن موانع موجود در بخش زباله‌سوزهاي استان را مورد تاکيد قرار داد و اظهار کرد: در کشورهاي دنيا زباله به عنوان ثروت تلقي مي‌شود.
وي با بيان اينکه اميدواريم زباله‌هاي گيلان در آينده موجب توليد ثروت براي استان شود، افزود: در بخش مديريت پسماند و مسايل زيست‌محيطي اقدام‌هايي صورت گرفته است.
استاندار گيلان اتخاذ تدابير لازم درباره مديريت زباله‌هاي انباشت شده را مورد تاکيد قرار داد و گفت: براي حفظ آينده گيلان بايد مديريت زباله‌ها اعمال شود.
وي فرهنگ‌سازي در مديريت جمع‌آوري زباله‌ها و پسماند را نيازمند آموزش و برنامه‌ريزي صحيح دانست و گفت: مديران مربوطه شهرستاني که در بحث مديريت پسماند موفق عمل کردند بايد تشويق شوند.
نجفي توسعه پايدار و ايجاد اشتغال در کنار حفظ محيط زيست و منابع طبيعي را مهم خواند و خاطرنشان کرد: در اين زمينه اهتمام ويژه‌اي در استان وجود دارد.
وي درختکاري در ورودي و خروجي شهرهاي گيلان را مورد تاکيد قرار داد و افزود: در اين زمينه مي‌تواند از ظرفيت‌هاي سازمان‌هاي مردم‌نهاد بهره‌مند شد.
استاندار گيلان در ادامه به ساخت ويلاهاي غيرمجاز در گردنه حيران اشاره کرد و گفت: در دولت تدبير و اميد حتي يک مورد پروانه ساختماني جديد در منطقه حيران صادر نشده است.
وي با تصريح اينکه کميته نظارتي گيلان براي مقابله با ساخت‌وسازهاي غيرمجاز در گردنه حيران تشکيل شده است، يادآور شد: تاکنون 46 پرونده تخلف در زمينه ساخت‌وسازهاي غيرمجاز در گردنه حيران تشکيل شده است.
نجفي از صدور حکم تخريب سازه‌هاي غيرمجاز در گردنه حيران خبر داد و متذکر شد: حکم تخريب شش مورد سازه غيرمجاز در گردنه حيران صادر شده است.
به گفته وي، گشت‌هاي نظارتي به منظور حفاظت از اراضي کشاورزي و ملي در گردنه حيران آستارا و گيلان افزايش يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن