تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان کاشان در رزمایش پدافند غیرعامل شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانش آموزان کاشان در رزمایش پدافند غیرعامل شرکت کردند خبرگزاری پانا :فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کاشان از اجرای رزمایش پدافند غیرعامل با حضور یک صد نفر از دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی مدارس این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 17:15

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا، "محمد عیشی راوندی" گفت: این رزمایش به منظور آشنایی دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل، آمادگی به هنگام حوادث طبیعی و غیرطبیعی و کم اثر نمودن حملات هوایی، موشکی و سایبری دشمن اجرا شد.
به گفته وی، آشنایی با مجموعه اقدامات و برنامه هایی که باید قبل از بروز خطر اندیشیده شود تا میزان آسیب پذیری به حداقل ممکن برسد و  ارائه آموزش صحیح حفاظت از جان و ایجاد آمادگی دانش آموزان، از اهداف این رزمایش می باشد.
وی اظهار داشت: در اجرای این رزمایش، دانش آموزان‌ با شنیدن صدای آژیر قرمز، ‌ در اماکن امن ساختمان مدارس پناه گرفته و به اجرای نکات و دستورالعمل های لازم برای حفظ جان خود و کمک به مصدومان فرضی پرداختند.
وی گفت: این رزمایش با مشارکت آموزش و پرورش کاشان، ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر، فرمانداری و برخی دستگاههای اجرایی شهرستان کاشان برگزار شد.
عیشی افزود: در اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، ۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و ۵۰ نفر از دانش آموزان پسر در دو دبیرستان محمودیه و حضرت نرجس شرکت کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن