تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوين زمينه زيادي براي رشد و توسعه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲ب.ظ)
رئيس سازمان انرژي اتمي: قزوين زمينه زيادي براي رشد و توسعه دارد موج - معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: قزوين در حوزه‌هاي مختلف از زمينه‌هاي زيادي براي رشد و توسعه برخوردار است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر صالحي روز يکشنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين، افزود: قزوين از ظرفيت‌هاي زيادي براي رشد و توسعه برخوردار است که يکي از آن‌ها وجود مراکز علمي و دانشگاهي مطرح است.
معاون رئيس جمهوري، توجه به تحقيق و پژوهش در کشور را ضروري دانست و گفت: بخش قابل توجهي از فعاليت‌هاي سازمان انرژي اتمي در اين حوزه قرار دارد بنابراين در اين راستا مي‌توان بخشي از پژوهش‌هاي مورد نظر استان قزوين را از طريق اين سازمان مورد حمايت قرار داد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين نيز در اين ديدار با قدرداني از تلاش‌هاي مسوولان استان از جمله استاندار، نمايندگان مردم استان در مجلس و شهردار قزوين، گفت: اتحاد، همدلي و انسجام بالايي ميان مسوولان استان قزوين براي خدمت به مردم وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالکريم عابديني گفت: هم اکنون هر دو هفته يکبار شاهد برگزاري نشستي با حضور استاندار و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي براي رسيدگي به مسائل و مشکلات قزوين هستيم که اين موضوع نگرش مديران اين استان را براي خدمت گذاري نشان مي‌دهد و بايد آنرا به فال نيک بگيريم.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين در ادامه به مشکلات مربوط به ترميم و بازسازي مدرسه تاريخي و ديني صالحيه قزوين اشاره کرد و گفت: در رابطه با مرمت اين بنا اقدامات مناسبي صورت گرفته است اما بنا به وجود مشکلاتي ادامه کار متوقف شده است که اميدواريم با پيگيري‌هاي مسوولان کشوري روند بازسازي اين مجموعه با عظمت با سرعت بيشتري انجام شود.
معاون رئيس جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي امروز يکشنبه به منظور شرکت در دومين همايش «ابر فياض» ويژه پاسداشت مقام سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد علي اکبر ابوترابي به قزوين سفر کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن