تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815042893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامين منابع مالي برق‌رساني کامل مسکن‌مهر نيازمند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴ب.ظ)
تامين منابع مالي برق‌رساني کامل مسکن‌مهر نيازمند موج - مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران گفت: پروژه تأمين برق و تأمين زيرساخت 400 هزار واحد مسکوني به ما ابلاغ شده است که با توجه به اين‌که تاکنون 70 درصد اين واحد‌ها به بهره‌برداري رسيده‌اند تمامي آن‌ها برق‌رساني شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد زمان حسيني، مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران، در نشست خبري امروز با بيان اين‌که با تمام امکاناتي که در اختيار برق منطقه‌اي تهران بود عزم خود را مبني بر برق‌رساني تمام واحدهاي مسکن مهر جذب کرديم، اظهار کرد: از اين به بعد اگر بخواهيم برق مسکن مهر را تأمين کنيم نيازمند نقدينگي هستيم.
وي ادامه داد: پيش‌بيني ما براي انجام پروژه برق‌رساني تمام واحدهاي مسکن مهر 400 ميليارد تومان براي زيرساخت بوده است که تاکنون با منابعي که در اختيار داشتيم توانستيم تمام واحدهايي که تاکنون احداث شده و برق‌رساني آن بر عهده ما بود را تجهيز کنيم.
مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران با بيان اين‌که تاکنون 80 ميليارد تومان اعتبار در اين زمينه به ما تخصيص داده شده است، گفت: مابقي سرمايه از طريق منابع داخلي خودمان تأمين شد، اما؛ توانايي سرمايه‌گذاري بيش از اين را نداريم.
حسيني ادامه داد: اين موضوع به استانداري‌هاي تهران، البرز و قم اعلام شده، چرا که؛ بايد براي تأمين برق تمامي واحدهاي مسکن مهر به مباحث مالي و نقدينگي توجه شود.
وي ميزان تأمين اعتبار دولت و استانداري براي برق‌رساني مسکن مهر را دو سوم و سهم برق منطقه‌اي تهران را يک سوم عنوان و اظهار کرد: در بودجه خودمان براي اجراي اين پروژه اعتباري را پيش‌بيني کرده‌ايم که اميدواريم تأمين اعتبار صورت بگيرد.
مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران با اشاره به هفته دولت گفت: بهره‌برداري 67 پروژه توسعه و اصلاح با سرمايه‌گذاري 280 ميليارد تومان را در نظر گرفته‌ايم.
حسيني در خصوص رويکرد وزارت نيرو و صنعت برق در مورد احداث نيروگاه گفت: قرار بر اين شده که نيروگاه توسط بخش خصوصي احداث شود، اما؛ در برخي نقاط کشور اين مساله با سرمايه‌گذاري دولت صورت مي‌گيرد.
وي با بيان اين‌که در سال 1394 وضعيت خاصي را از نظر اقتصادي و سياسي داشتيم، گفت: صنعت برق تهران قبل از پيک مصرف سال 1394 کار سرويس، تعمير و نگهداري را تا آنجايي که در توان داشت انجام داد.
مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران با اشاره به تفاوت پيک مصرف امسال با سال گذشته گفت: امسال در اواخر خردادماه و اوايل مرداد که گرما شدت يافته بود توانستيم پيک 8989 مگاوات را پشت سر بگذاريم.
وي با بيان اين‌که امکان افزايش دما در هفته آخر مرداد و اوايل شهريور وجود دارد، گفت: سال گذشته در تاريخ 20 مرداد ميزان مصرف 8962 مگاوات بود و اين در حالي است که در تاريخ 20 تير امسال 8989 مگاوات مصرف داشتيم که اين عدد نشانگر رشد 0.3 درصدي از انرژي است.
حسيني با بيان اين‌که 67 پروژه با اعتبار 218 ميليارد تومان براي سال 1394 در نظر گرفته‌ايم، گفت: تا پايان امسال اين پروژه‌ها تکميل مي‌شود.
مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران با اشاره به برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي عبور از دوران اوج مصرف برق در سال 1395 گفت: با توجه به اين‌که سال 1395 از نظر اقتصادي و سياسي داراي تغييراتي است، صنعت برق به دنبال اين است که شرايط بهتري را رقم بزند.
وي اظهار کرد: پيش‌بيني مي‌شود با توجه به شرايط اقتصادي ميزان مصرف برق در سال 1395 افزايش يابد، به دنبال راهکارهايي براي گذر از پيک مصرف سال 1395 هستيم.
حسيني تعداد پروژه‌هاي در نظر گرفته شده براي سال 1395 را 45 پروژه با اعتبار 557 ميليارد تومان عنوان و اظهار کرد: قطعا در شرايط پساتحريم اوضاع براي صنعت برق بهبود پيدا مي‌کند.
مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي تهران با بيان اين‌که بعد از توافق هيات‌هايي از آلمان، کره جنوبي و چين براي مذاکره و سرمايه‌گذاري به برق منطقه‌اي تهران مراجعه کردند، گفت: بالغ‌ بر 30 کشور دنيا براي انجام کارهاي فني و ساخت نيروگاه فردا با استانداري تهران جلسه دارند و به‌ طور کلي مي‌توان گفت که استقبال کشورهاي خارجي از اين وضعيت بسيار خوب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن