تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد موسوي: باخت را دوست ندارم حتي در منچ و مارپله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۴ب.ظ)
محمد موسوي: باخت را دوست ندارم حتي در منچ و مارپله موج-دفاع وسط تيم ملي واليبال که به گفته خودش از باخت بيزار است، تيم ايران را با وجودداشتن کاري دشوار در مسابقات قهرماني جهان داراي شانس صعود به المپيک ريو مي داند.
به گزارش خبرگزاري موج، موسوي در آستانه مسابقات جهاني ژاپن گفت: در کل باخت را دوست ندارم، حتي اگر بازي منچ و مارپله هم انجام دهم دلم مي خواهد برنده شوم. در مسابقات قهرماني جهان حريف هاي سرسختي داريم و مسابقات سطح بالايي دارد، اين رقابت ها اهميت خيلي زيادي براي تيم ها دارد چون انتخابي المپيک است براي ما مهم همين طور خواهد بود؛ چراکه از اين مسابقات مي توانيم به طور مستقيم به المپيک راه پيدا کنيم و اين شانس را داريم.
دفاع وسط تيم ملي ادامه داد: اگر کمي خوش شانس باشيم و شرايط فني خوبي داشته باشيم مي توانيم جزو ٢ تيمي که به المپيک راه پيدا مي کنند قرار گيريم ولي اين بستگي به شرايط مسابقات دارد.
موسوي اضافه کرد: الان براي رقابت ها خوشبين هستيم همگي انگيزه داريم و تمرينات به خوبي پيش مي رود. البته ١٠روز استراحت بعد از اتمام مسابقات ليگ جهاني باعث شده بود که بدن بچه ها کمي افت پيدا کند و شرايط خوبي نداشته باشد ولي بازي با تيم هايي مثل روسيه و لهستان به آمادگي تيم کمک خواهد کرد.
ملي پوش واليبال فزود: البته اميدوارم اين ديدارهاي تدارکاتي باعث خستگي بچه ها نشود، تيم ايران خاطره خوبي از بازي هاي تدارکاتي نداريم چون قبل از ليگ جهاني با تيم هايي مثل فنلاند و چک ديدارهايي انجام داديم که بار فني براي ما نداشتند.
اين ملي پوش اظهار داشت: خوبي اين بازي ها اين است که بار فني دارند بعد از انجام آن ها هم به کشور باز مي گرديم و مي توانيم چند روزي کنار خانواده باشيم.
وي تصريح کرد: اميدوارم با بدن و ذهن آماده بهترين نتيجه را در مسابقات قرماني جهان ژاپن بگيريم.
موسوي درخصوص حضورش در تيم ملي نيز گفت: از زماني که در تيم ملي هستم بازيکنان زيادي آمدند و رفتند الان چند بازيکن هستيم که توانسته ايم چندسال بدنمان را آماده نگه داريم و به تيم ملي کمک کنيم.باعث خوشحالي است که حدود ١٠سال است در تيم ملي بزرگسالان بازي مي کنم.
بازيکن تيم ملي درباره فشردگي بازي هاي جهاني اظهار داشت: در مسابقات جهاني بايد ١١ بازي در مدت ١۵ روز انجام مي دهيم اين شرايط خيلي سختي است.
وي افزود: روزهاي استراحت هم شهر عوض ميکنيم که اين هم باعث خستگي مي شود درواقع استراحت نداريم البته از الان به فکر هستيم بايد بدن هايمان نه ١٠٠درصد بلکه ١٢٠درصد آماده باشد تا در اين مسابقات دوام بياوريم، در مسابقات جهاني قبلي ٨ بازي اول را برديم ولي بعد به تيم هاي مثل چين خيلي راحت باختيم يعني بچه ها از نظر بدني و ذهني کم آورده بودند اما الان تجربه داريم و مي دانيم شرايط به چه صورت است درکل اميدوار هستيم.
موسوي درباره رفتارش در تيم نيز بيان داشت: به طورکل دوست ندارم کسي از من عصباني و ناراحت باشد گاهي عصبي و زودجوش هستم ولي خيلي زود پشيمان مي شوم الان آرام تر شده ام بالاخره سن که بالاتر مي رود تب و تاب جواناني هم کمتر مي شود، آدم کينه اي هم نيستم مگر اين که اتفاق خاصي افتاده باشد.
مدافع تيم ملي درمورد حضور بازيکنان جوان در تيم گفت: وقتي بازيکن جوان و مستعدي مي بينم لذت مي برم و فقط مي خواهم هرنکته و تجربه اي که دارم را به او ياد بدهم شايد يک سري افراد دوست نداشته باشند جواني بيايد و جاي آن ها را بگيرد ولي من سعي مي کنم جوانان مستعد را حمايت کنم و نکاتي را که برخي مواقع تجربي در پست خودم ياد گرفته ام را به آن ها بگويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن