تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813222539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش خاموشی نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران از کاهش میزان خاموشی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش تراز ، فلاح در نشست خبری امروز میزان خاموشی سال گذشته را 0.53 دقیقه به ازای هر مشترک عنوان و اظهار کرد: امسال 0.35 دقیقه به ازای هر مشترک خاموشی داشتیم.

وی با بیان این‌که این عدد با استاندارد فاصله زیادی دارد، گفت: برنامه و تلاش ما براین است که میزان خاموشی را کاهش دهیم.

معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران آغاز حوزه عملیاتی برق منطقه‌ای تهران را از استان قزوین عنوان کرد و گفت: این حوزه از شمال تا مازندران، جنوب استان قم و شرق ناحیه فیروزکوه را در بر می‌گیرد.

فلاح با اشاره به وظایف شرکت برق منطقه‌ای تهران اظهار کرد: نقش مهم ما پایدار‌ نگه‌داشتن سیستم برقی به منظور حفظ روشنایی است.

15.8 درصد ظرفیت برق کشور مختص تهران است

وی ادامه داد: نسبت به کل کشور 15.8 درصد ظرفیت برق مختص تهران است و انرژی مصرفی برق تهران 46 هزار و 877 کیلووات است.

معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران پیک بار برق مصرفی تهران را 8989 مگاوات ساعت عنوان و اظهار کرد: پیک بار تهران نسبت به کل کشور 13.31 درصد است.

فلاح با اشاره به مشکلات برق تهران گفت: پیچیده بودن میزان هماهنگی سازمان‌های خدمات‌رسان مشکل اصلی ما در این حوزه است. وی ادامه داد: با توجه به این‌که برق تهران کهن‌ترین شرکت برق کشور است، یکی‌دیگر از مشکلات این حوزه فرسودگی شبکه است.

معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای عبور از پیک امسال گفت: در این زمینه اقدامات زیادی انجام شد که یکی از مشکلات عمده ما در این حوزه هرس درختان بوده است.

فلاح با بیان این‌که هرس نشدن درختان در موقع طوفان می‌تواند باعث قطعی برق شود، گفت: شاخه‌زنی درختان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که ما با آن مواجه هستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در حادثه طوفان به دلیل هرس نشدن درختان با مشکل روبه‌رو شدیم، اما در طوفان اخیر تهران خوشبختانه این مشکل به وجود نیامد.

معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به همکاری متقابل شرکت برق منطقه‌ای تهران با شرکت‌های توزیع گفت: این مساله موجب شد که میزان خاموشی به تعداد انگشتان دست کاهش یابد.

فلاح میزان بودجه در نظر گرفته شده در حوزه بهینه‌سازی شبکه برق را 30 میلیارد عنوان و اظهار کرد: از این میزان توانستیم 50 درصد آن را جذب کنیم.


منبع: ایسنا



زمانبندی انتشار: 25 مرد 1394 - 14:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن