تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815053193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه 500 میلیون ساعت آموزش های مهارتی به دانش آموزان ارائه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آذرکیش: سالانه 500 میلیون ساعت آموزش های مهارتی به دانش آموزان ارائه می شود خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر آموزش های کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: سالانه 500 میلیون ساعت آموزش های مهارتی به دانش آموزان در سطح کشور ارائه می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 13:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید مصطفی آذرکیش امروز 25 مردادماه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره هنری هنرستان های کار و دانش کشور در بیرجند افزود: این جشنواره در راستای توسعه آموزشهای مهارتی شاهد حضور ١٣٨ دانش آموز از ٢٧ استان کشور هستیم که 126 نفر آنان دختر و ١٢ نفر پسر هستند. وی با اشاره به وجود 700 هزار هنرجو در پایه های دوم و سوم در کشور افزود: 40 درصد آموزش های متوسطه در شاخه های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.
 
وی با بیان اینکه در سیاست های کلان کشور بحث آموزش های مهارتی مورد توجه واقع شده ، یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد توسعه آموزش های مهارتی اقدامات خوبی در دولت یازدهم داشته است.
 
وی استراتژی اصلی وزارت آموزش و پرورش را ارتقای کیفیت آموزشی دانست و گفت: شاخه کار و دانش با هدف تربیت نیروی انسانی به جامعه می کوشد.
 
آذرکیش با اشاره به ارایه 264 رشته مهارتی در حوزه کار و دانش یادآور شد: از این تعداد ١١6 رشته در حوزه صنعت، 60 رشته در حوزه خدمات و ٨٨ رشته در حوزه خدمات و هنر ارایه می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های هنری در سطح کشور، برگزاری نهمین جشنواره هنری مهارت های هنرستان های کار و دانش به میزبانی خراسان جنوبی از جمله برنامه های دفتر کار و دانش در زمینه کیفیت آموزش است.
 
وی ادامه داد: تشویق و ترغیب هنرجویان، تقویت روحیه رقابت جویی، اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی و بهبود کیفیت آموزش های مهارتی از جمله اهداف این جشنواره است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در جشنواره گفت: این استان افتخار می کند که برای نخستین بار میزبان نهمین جشنواره هنری هنرستان های کار و دانش کشور است.
 
عباس لامعی افزود: خراسان جنوبی استانی فرهنگی است که از دیرباز مفاخر و بزرگان زیادی را به جامعه تحویل داده و در حوزه فرهنگی حرف های زیاد برای گفتن دارد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: همدلی و همزبانی نمود بارز این جشنواره است چراکه تمامی مسوولان و دستگاهها برای برگزاری این جشنواره ما را یاری رساندند.
 
لامعی با بیان اینکه این جشنوار برای نخستین بار به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شده افزود: در این جشنوار 138 دانش آموز برتر در حوزه کار و دانش از ٢٧ استان کشور حضور دارند.
 
وی ادامه داد: این دانش آموزان در ١٧ رشته شامل طراحی، فرش، گرافیک، نقاشی، طراحی طلا و جواهر، چوب، فلز و سفالگری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به برگزاری نمایشگاه مهارت های کار و دانش و فنی و حرفه ای در حاشیه این مراسم اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه نگرش مسوولان و والدین را تغییر می دهد.
 
لامعی گفت: هنگام ثبت نام دوره های دبیرستان والدین و دانش آموزان در مقابل رشته های کار و دانش مقاومت می کنند اما برپایی نمایشگاه مهارت های دانش آموزان نگرش مثبتی در ذهن آنها ایجاد می کند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن