تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روبن به ريبري روحيه داد؛ زود خوب شو رفيق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۱ب.ظ)
روبن به ريبري روحيه داد؛ زود خوب شو رفيق موج-روبن اذعان کرده است دلش براي ريبري و بازي در کنار او تنگ شده است.
به گزارش خبرگزاري موج،نبود فرانک ريبري در مقاطع پاياني فصل گذشته که از ماه مارس ۲۰۱۵ به دليل مصدوميت‌هاي پياپي از ناحيه زانو از ميادين مسابقه به دور است، به بايرن مونيخ ضربه زد و اين تيم در مرحله نيمه نهايي جام حذفي آلمان و مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
باشگاه بايرن مونيخ به تازگي اعلام کرد: بال ۳۲ ساله‌اش در ماه سپتامبر به ميادين مسابقه بازخواهد گشت و هم‌تيمي هلندي او هم بي‌صبرانه منتظر بازي در کنار ريبري و تداعي روزهاي درخشان اين زوج خطرناک است.
آرين روبن در اين خصوص گفت: دوري از ميادين براي ريبري شرايط دشواري را رقم زده است، به خصوص به لحاظ روحي و رواني. به هر حال ما از فرانک حمايت مي‌کنيم و اميدواريم که هرچه زودتر به شرايط بازي برسد. دلم براي او و بازي در کنار هم تنگ شده است. در چند وقت گذشته يا من مصدوم بوده‌ام يا فرانک و همين مسئله باعث شده که براي مدت خيلي طولاني نتوانيم کنار هم بازي کنيم. در هر صورت همکاري‌مان از نو شروع خواهد شد.
داگلاس کاستا، خريد جديد باواريايي‌ها در نبود فرانک ريبري و در پست وي درخشان ظاهر شده و در پيروزي ۵ بر صفر اين تيم مقابل هامبورگ در هفته نخست بوندس‌ليگا دو پاس گل داد و يک گل هم براي تيمش به ثمر رساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن