تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813240595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکيل بقايی: خبر جديدی از موکلم ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وکيل بقايی: خبر جديدی از موکلم ندارم
موکل حميد بقايي گفت: از وي هيچ خبر جديدي ندارم.
به گزارش نامه نیوز، سيدعادل حيدري وکيل حميد بقايي با اشاره به آخرين وضعيت موکلش گفت: از وي هيچ خبر جديدي ندارم و آخرين ملاقات همان ديداري است که پيش از اين اعلام کردم.

شايان ذکر است سيدعادل حيدري وکيل حميد بقايي معاون اجرايي رئيس جمهور سابق پس از 56 روز بازداشت موقت در زندان اوين، روز سه شنبه 13 مرداد اجازه ملاقات با موکلش را پيدا کرد.

وي در رابطه گفت: با وجود درخواست‌هاي مکرر مبني بر ضرورت انجام ملاقات وکلاي بقايي با موکل خود در زندان، پس از گذشت 56 روز از بازداشت بقايي، سرانجام موفق به ملاقات وي شديم.

وکيل بقايي ادامه مي‌دهد: طي اين مدت طولاني، فقط چهار جلسه رسيدگي در بازپرسي تشکيل گرديده است که آخرين جلسه در روز 22 تيرماه برگزار شده و هيچ بازجويي جديدي در محل بازپرسي از وي صورت نگرفته است.

وکلاي بقايي معتقدند که دو ماه بازداشت موقت به هيچوجه منطقي و قابل توجيه نبوده و لازم است بازداشت ايشان خاتمه يابد زيرا رسيدگي به پرونده به هيچ وجه موکول به ادامه بازداشت مشاراليه نيست.

گفتني است؛ سخنگوي دستگاه قضا در نشست خبري که روز دوشنبه 12 مرداد ماه برگزار شد در پاسخ به ضرورت شفاف سازي پرونده بقايي گفت: قانون جلوي ما را گرفته و گفته نمي‌توانيد جزئيات اتهام را بگوييد و تا حکم قطعي نشده، چيزي نگوييد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن