تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش دانشگاه پيام نور مرکز الشتر در مسابقات قهرماني رباتيک هگمتان کاپ همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷ب.ظ)
درخشش دانشگاه پيام نور مرکز الشتر در مسابقات قهرماني رباتيک هگمتان کاپ همدان موج - خرم آباد - تيم رباتيک دانشگاه پيام نور مرکز الشتر در مسابقات قهرماني رباتيک هگمتان کاپ همدان موفق به کسب دو عنوان سومي و چهارمي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم رباتيک دانشگاه پيام نور مرکز الشتر که با نام کاريزما در مسابقات رباتيک هگمتان کاپ همدان شرکت کرده بود توانست در مسابقات مسير ياب ساده و عمود پرواز به ترتيب موفق به کسب عنوان سوم و چهارم اين مسابقات شود.
مسابقات رباتيک هگمتان کاپ همدان براي اولين بار در کشور و به همت سازمان مردم نهاد جوانان پيشرو در علم و با حمايت بنياد ملي نخبگان، شرکت برق همدان، اداره کل فني و حرفه اي همدان و اداره کل ورزش و جوانان همدان با شرکت 60 تيم از استان هاي مختلف کشور به مدت دو روز در شهر همدان برگزار شد.
در پايان اين رقابت ها که با معرفي برترين ها به پايان رسيد، در بخش مسير ياب ساده تيم زاگرس، سايروس سه از استان کرمانشاه به ترتيب مقام هاي اول و دوم و همچنين تيم سايروس چهار کرمانشاه کاريزما از دانشگاه پيام نور مرکز الشتر مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در ليگ حرفه اي نيز تيم هاي هونوميک ام تي و کوآلا از استان گلستان به ترتيب اول و دوم شدند و تيم هونوميک دو از خراسان رضوي سودر جاي سوم ايستاد.
در ليگ عمود پرواز نيز تيم اي ام سي پلاس از تهران اول شد و تيم کاريزما از دانشگاه پيام نور مرکز الشتر نيز موفق به کسب عنوان چهارمي اين دوره از مسابقات شد.
براي شرکت کنندگان در اين رقابت ها علاوه بر صدور مدرک مهارت مجوز حضور در ساير مسابقات کشوري اهدا شد.
علي اميري، علي رشنو، عليرضا صادري و علي طايفه اعضاي تيم رباتيک دانشگاه پيام نور مرکز الشتر در اين دوره از مسابقات بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن