تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تغيير شرايط دريافت وام ۸۰ ميليوني مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: احتمال تغيير شرايط دريافت وام ۸۰ ميليوني مسکن
به گفته عضو هيات مديره بانک مسکن وام مسکن فعلا تا پايان امسال همان ۸۰ ميليون تومان باقي مي‌ماند و ممکن است براي سال آينده مجددا افزايش سقف وام را شاهد باشيم.
آفتاب : به گفته عضو هيات مديره بانک مسکن وام مسکن فعلا تا پايان امسال همان ۸۰ ميليون تومان باقي مي‌ماند و ممکن است براي سال آينده مجددا افزايش سقف وام را شاهد باشيم.

به گزارش خبرآنلاین عضو هيات مديره بانک مسکن گفت: وام مسکن فعلا تا پايان امسال همان ۸۰ ميليون تومان باقي مي‌ماند و ممکن است براي سال آينده مجددا افزايش سقف وام را شاهد باشيم.

ابوالقاسم رحيمي انارکي در پاسخ به پرسشي در خصوص اظهارات اخير رئيس انجمن انبوه‌سازان استان تهران مبني بر ارائه درخواست افزايش سقف وام مسکن از ۸۰ ميليون تومان به ۱۲۰ ميليون تومان به بانک مرکزي گفت: بانک مسکن هيچ گونه درخواست افزايش سقف تسهيلات خريد يا ساخت مسکن به بانک مرکزي نداشته است.

عضو هيات مديره بانک مسکن ادامه داد: وام مسکن فعلا تا پايان امسال همان ۸۰ ميليون تومان باقي مي‌ماند و ممکن است براي سال آينده مجددا افزايش سقف وام را شاهد باشيم.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا احتمال حذف يا تعديل برخي شرايط فعلي دريافت تسهيلات خريد يا ساخت مسکن با استفاده از صندوق پس‌انداز مسکن يکم بانک مسکن وجود دارد، اظهار کرد: در حال بررسي شرايطي هستيم که بر اساس آن برخي شرايط فعلي را به نفع مردم تعديل کنيم که تا يکي دو هفته آينده شرايط جديد ابتدا به اطلاع وزير راه و شهرسازي و رئيس کل بانک مرکزي و سپس در صورت تأييد به اطلاع عموم خواهد رسيد.

رحيمي انارکي افزود: برخي مي‌گويند ممکن است دريافت‌کنندگان وام جعاله (تسهيلات تعمير مسکن)‌ به دليل پايين بودن ميزان مبلغ وام (۱۰ ميليون تومان) از ليست ممنوعه‌ها حذف شوند و آنها هم بتوانند وام ۸۰ ميليون توماني بگيرند؛‌ ولي اين حرف صحيح نيست؛ چون کسي که وام جعاله دريافت کرده، قطعا در برابر ارائه سند واحد مسکوني توانسته اين تسهيلات را بگيرد بنابراين او خانه داشته است؛ در حالي که وام صندوق پس‌انداز مسکن يکم تنها به خانه‌اولي‌ها داده مي‌شود و اين گونه اظهارات صحيح نيست.

وي در پاسخ به پرسش ديگري درباره ذکر مصاديقي از شرايط فعلي دريافت تسهيلات ۸۰ ميليون توماني مسکن که قرار است حذف يا تعديل شوند به پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي گفت: به عنوان مثال يکي از شرايط فعلي، متأهل بودن در هنگام دريافت وام است؛ البته الآن مجردها مي‌توانند حساب افتتاح کنند اما بايد در هنگام دريافت وام متأهل باشند ولي قصد داريم تا اين شرط را حذف کنيم و اعلام کنيم که مجردها هم مي‌توانند تسهيلات ۸۰ ميليون توماني مسکن دريافت کنند.

عضو هيئت مديره بانک مسکن تأکيد کرد: البته فعلا اين تغيير و تحولات در دست بررسي است و اجرايي شدن آنها قطعي نيست؛ ممکن است بانک مرکزي درخواست بانک مسکن را رد کند که در آن صورت شرايط فعلي دريافت تسهيلات ۸۰ ميليون توماني ساخت يا خريد مسکن به قوت خود باقي خواهند ماند.




تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن