تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819730351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فازهای 15 و 16 پارس جنوبی شهریور افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

فازهای 15 و 16 پارس جنوبی شهریور افتتاح می شود فازهای 15 و 16 میدان مشترک پارس جنوبی تا پایان شهریورماه به طور کامل و به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.
 

رضا فروزش مجری فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، در یک نشست خبری اظهار داشت: فازهای 15 و 16 پارس جنوبی برای تولید روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز شیرین طراحی شده است، علاوه بر گاز شیرین، متان، پروپان، بوتان و گوگرد نیز از جمله محصولات تولیدی این فازها به شمار می روند.

به گزارش ایرنا،وی با بیان آنکه در اواخر سال 85 این فاز به پیمانکار واگذار شده است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از 36 میلیون مترمکعب گاز توسط پالایشگاه این فازها به شبکه سراسری تزریق می شود.
وی ادامه داد: پالایشگاه های این فازها علاوه بر گاز دو سکوی دریایی فازهای 15 و 16 از سکوی فازی 18 نیز گاز ترش دریافت می کند.

وی در خصوص میزان پیشرفت این پروژه نیز اظهار داشت: پیشرفت سکوی 15، 98 درصد و میزان پیشرفت سکوی فاز 16، 98.2 درصد است و به زودی فعالیت های تکمیلی مربوط به آنها به اتمام می رسد.

وی با بیان آنکه میزان پیشرفت پالایشگاه نیز به بیش از 97 درصد رسیده است، گفت: 4 واحد شیرین سازی این پالایشگاه در مدار قرار گرفته است.


 


یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 12:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن