تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب 70 مدال بين‌المللي توسط ورزشكاران قم در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۳ق.ظ)
مدير کل ورزش و جوانان استان قم: کسب 70 مدال بين‌المللي توسط ورزشكاران قم در سال 93 موج - قم - مدير کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در سال 93 هفت مدال از مسابقات قهرماني جهان، 15 مدال آسيا و قريب به 70 مدال بين‌المللي کسب کرديم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل ورزش و جوانان استان قم در نشست مطبوعاتي و مراسم تجليل از خبرنگاران فعال در حوزه ورزش استان قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، گفت: در سال 93 هفت مدال از مسابقات قهرماني جهان، 15 مدال آسيا و قريب به 70 مدال بين‌المللي کسب کرديم.
وي افزود: كسب مدال‌هاي رنگارنگ توسط مهدي زاده، گلستاني، کريمي، حسن‌زاده، وفايي، سبب‌کار و نجاتي در رشته‌هاي ورزشي کاراته، فوتسال، واليبال نشسته، کشتي و دو و ميداني از افتخارات خوب حوزه ورزش بود كه مهم‌ترين آنها افتخارآفريني مهدي‌زاده و گلستاني در المپيک و پارالمپيک بازي‌هاي آسيايي بود.
حسن عابدي با اشاره به اعزام پنج ورزشکار زن در رشته‌هاي فوتبال، فوتسال و هندبال به مسابقات قهرماني آسيا در سال 93 گفت: رشد 500 درصدي را در شاخص رشد صعود تيم‌هاي استان قم به ليگ برتر شاهد بوديم، تيم‌هاي فوتبال اميد صباي قم، هندبال بانوان هدف‌پويان و تنيس خاکي آقايان و بانوان به ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور جزو مهم‌ترين اتفاقات ورزشي استان قم محسوب مي‌شود.
وي در خصوص توسعه جايگاه‌هاي ورزش همگاني در استان قم گفت: پنج ايستگاه ورزش صبحگاهي و عصرگاهي را در سال 93 راه‌اندازي کرديم که در سال جاري نيز توانستيم 10 پايگاه ورزشي در اين حوزه فعال کرده و اميدواريم با همت ادارات مختلف اين تعداد به مرور زمان افزايش پيدا کند.
عابدي با اشاره به توسعه فضاهاي ورزشي سطح استان قم اظهار کرد: طرحي که مبتني براي GIS است را راه‌اندازي کرديم که در آن نشان مي‌دهد کدام يک از مناطق استان از مکان ورزشي کمتري به نسبت جمعيت آن منطقه برخوردار است و سهم سرانه ورزشي را متناسب را با آن منطقه پيش‌بيني مي‌کند.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به بهره برداري ازسالن ورزشي ظهور در منطقه جمکران، سالن پهلواني در منطقه شاه‌ابراهيم و سالن ورزشي قمرود، لنگرود و باقرآباد را در ماه‌هاي اخير گفت: کلنگ‌زني پروژه ورزشي پيامبر اعظم (ص) در سال 93 اتفاق افتاده که در آن سه مکان ورزشي با سالن‌هاي چندمنظوره، استخر اختصاصي براي بانوان و سالن باستاني و پهلواني پيش‌بيني شده است و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال بودجه به انجام مي‌رسد که خوشبختانه 53 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
عابدي به تيم‌هاي فوتبال و فوتسال ليگ برتري قم اشاره کرد و گفت: تيم فوتسال قم پيش از آغاز ليگ برتر امسال با مشکل مالي و اسپانسرينگ مواجه شده بود اما با توجه به اين که نفرات اصلي اين تيم بومي بودند به هر شکل ممکن آن را حفظ کرديم که پس از آن با گذشت دو هفته از ليگ برتر، باشگاه ياسين پيشرو با مديريت حسيني و رحماني تيم فوتسال قم را در دست گرفت.
وي افزود: طرح استعداد يابي براي ده رشته برتر ورزشي ووشو، بدمينتون، بوکس، تکواندو، تنيس، دو و ميداني، فوتبال، کاراته، کشتي و هندبال انجام خواهد شد.
عابدي با اشاره به پرداخت سه مرحله اعتبار به هيأت‌هاي ورزشي استان قم از ابتداي سال 94 تاکنون گفت: اين اعتبارات بر اساس برنامه هايي كه هيئت ها به اداره كل ارائه داده اند پرداخت شد و مرحله چهارم اعتبارات نيز بر اساس انجام برنامه هاي ارائه شده و ارائه برنامه هاي جديد به اداره کل ورزش و جوانان استان مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن