تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802478766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرخ‌های رویایی؛ گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: چرخ‌های رویایی؛ گران‌قیمت‌ترین خودروهای جهان +عکس
گران‌ترین خودروهای جهان خیلی بیشتر از یک وسیله نقلیه هستند. این قطعات هنری متعلق به کمتر از یک درصد افراد جامعه هستند و در این دنیای کوچک، زرق و برق از عملی بودن و کارایی داشتن پیشی می‌گیرد. انتقاد از سبک زندگی را کنار بگذاریم، این خودروها واقعا بی‌نظیر هستند و ما در اینجا چندتا از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
به گزارش نامه نيوز ، قبل از شروع باید توضیح دهیم که در اینجا ما فقط از خودروهای جدیدی که از نظر قانونی برای حضور در جاده‌ها مشکلی ندارند سر و کار داریم و از خودروهای کلاسیکی که با قیمت‌های بسیار بالا در حراجی‌ها به فروش می‌رسند خبری نیست. در ضمن در فهرستی که ما تهیه کرده‌ایم از مدل‌های مختلف یک خودرو استفاده نکرده‌ایم پس انتظار نداشته باشید که ده بوگاتی ویرون مختلف را در اینجا ببینید.








10- زنوو ST1 (یک میلیون و دویست هزار دلار): بهتر است اینگونه بگوییم که ارزان‌ترین خودروی فهرست ما بیشتر شبیه به یک حیوان افسار گسیخته است تا یک خودرو. این خودرو در دانمارک تولید شده است و موتور 6.8 لیتری 8 سیلندر آن که هم به توربوشارژر و هم به سوپرشارژر مجهز است می‌تواند 1104 اسب بخار قدرت تولید کند و تمام این قدرت به چرخ‌های عقب انتقال داده می‌شود. بیشتر قسمت‌های این خودرو دست‌ساز هستند. متاسفانه در تست برنامه تخته گاز این خودرو نتوانست آنگونه که انتظار می‌رفت ظاهر شود.








9- فراری لافراری (یک میلیون و چهارصد هزار دلار): این خودروی 950 اسب بخاری آنقدر با پرستیژ است که نام فراری را روی آن گذاشتند. لافراری مجهز به موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر و موتور الکتریکی است که با هم حدود 1000 اسب بخار قدرت و 890 نیوتن بر متر گشتاور تولید می‌کنند. خودروهای کمی هستند که نسبت به لافراری شتاب بیشتری داشته باشند. این خودروی 1270 کیلوگرمی در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 و در کمتر از 7 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می‌رسد. درباره این ماشین باید بدانید که فروشش از خودش نیز سریع‌تر است. تمام 499 دستگاه لافراری در کمتر از یک دقیقه به فروش رفتند.








8- پاگانی هویرا (یک میلیون و چهارصد هزار دلار): هویرا به خاطر اسم عجیب و غریبش و همچنین عملکرد فوق‌العاده‌اش معروف است. این خودرو از موتور 6 لیتری 12 سیلندر با دو توربوشارژر استفاده می‌کند و 620 اسب بخار قدرت و بیش از 1000 نیوتن بر متر گشتاور دارد. رکورد این خودرو در پیست برنامه تخته گاز 3 ثانیه بهتر از بوگاتی ویرون سوپراسپرت بود. این خودرو حتی از آریل اتم 500 که در حققیقت یک خودروی کارتینگ با 500 اسب بخار قدرت است نیز سریع‌تر است. تا امروز هویرا رکورددار پیست برنامه تخته گاز است. با درهایی بال مانند و داشتن یکی از پیچیده‌ترین طراحی‌های داخلی، هویرا شبیه به هیچ چیز دیگر در جاده نیست.








7- استون مارتین One-77 (یک میلیون و چهارصد هزار دلار): از این خودرو فقط تعداد 77 دستگاه تولید شده است و همه آنها فروخته شده‌اند، پس زیاد به این فکر نبایشد که با این خودرو مثل جیمز باند شوید. این خودرو ظاهری شیک و کلاسیک دارد و بر یک شاسی فیبر کربنی ساخته شده است. جنس بدنه نیز از آلومنیوم است که ظاهری تهاجمی به این خودرو داده است. موتور این استون مارتین 7.3 لیتری و 12 سیلندر است و 750 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. One-77 در 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 355 کیلومتر در ساعت است. این ارقام یعنی این خودرو سریع‌ترین محصول استون مارتین است.








6- کونیگ زگ One:1 (دو میلیون دلار): با دو میلیون دلار خیلی کارها می‌توان انجام داد. با این پول می‌توان یک خانه مجلل یا 80 دستگاه مزدا MX-5 و یا یک سوپراسپرت سوئدی خرید. شاید از نظر منطقی خرید یک خودرو با این همه پول درست نباشد ولی دنیای خودروهای سوپر اسپرت منطق خودش را دارد. نسخه One:1 بر پایه آگرا R ساخته شده است و نامش به این معنی است که نسبت وزن به قدرت آن یک است. این خودرو 1340 کیلوگرم وزن و در نتیجه 1340 اسب بخار قدرت دارد. با این وزن و این قدرت این خودرو می‌تواند با سرعت 440 کیلومتر در ساعت حرکت کند. بی‌شک این یکی از سریع‌ترین و پیشرفته‌ترین خودروهای ساخته شده است. از این خودروی سوئدی تنها 6 دستگاه ساخته شده است.








5- فراری F60 آمریکا (دو میلیون و پانصد هزار دلار): برای بزرگداشت شصتمین سال حضور فراری در آمریکای شمالی، این برند ایتالیایی 10 دستگاه از این خودرو را تولید کرد. این خودرو بر پایه F12 برلینتا ساخته شده است و پرچم آمریکا در رنگ و طراحی داخلی آن دیده می‌شود. موتور 6.2 لیتری 12 سیلندر این خودرو 740 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و F60 با این قدرت در 3.1 ثانیه می‌تواند از سرعت صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.








4- منصوری وایور بوگاتی ویرون (سه میلیون و چهارصد هزار دلار): بدون چند نسخه از بوگاتی ویرون این فهرست کامل نمی‌شود. نسخه وایور منصوری یکی از سریع‌ترین و گران قیمت‌ترین خودروهای روی زمین است. تغییراتی که منصوری روی ویرون 1200 اسب بخاری پیداه کرده است شامل پکیج اسپویلر جدید، چراغ‌های ال ای دی بهبود یافته، جلو پنجره و کابینی با طراحی جدید می‌شود. این خودرو می‌تواند با سرعت 410 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.








3- لایکان هایپراسپرت W موتورز (سه میلیون و چهارصد هزار دلار): ممکن است این خودرو را از فیلم خشمگین 7 به یاد آورید. در این فیلم این خودرو با سه آسمان خراش در دبی برخورد می‌کند. در ساخت چراغ‌های جلو از جواهرات استفاده شده است. درب‌ها قیچی شکل هستند و طراحی داخلی بیشتر شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی است. این هایپراسپرت شبیه به یک خودروی زرهی است که از آینده آمده است و عملکردد آن نیز موازی با ظاهرش پیش می‌رود. موتور 3.7 لیتری توئین توربوی این خودرو 770اسب بخار قدرت تولید می‌کند. پلیس ابوظبی با این خودرو به گشت زدن می‌پردازد. با آنکه پلیس از این خودرو بیشتر برای تبلیغات و تشریفات استفاده می‌کند ولی اگر کسی بخواهد در بزرگراه‌ها مرتکب خلافی شود به راحتی با این خودرو دستگیر خواهد شد. شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 385 کیلومتر در ساعت است.








2- لامبورگینی وننو (چهار میلیون و پانصد هزار دلار): نام این خودرو به معنی سم یا زهر است و برای بزرگداشت پنجاهمین سال تاسیس این خودروسازی ایتالیایی تولید شده است. نمی‌دانیم که انگیزه لامبورگینی برای انتخاب این اسم چه بوده ولی در ظاهر این خودرو بسیار شبیه به یک مار سمی است. شاید اگر کسی با این خودرو آشنا نباشد به محض دیدن آن فکر کند که یک سفینه فضایی دیده است. این خودرو بسیار سریع است و جای تعجب هم ندارد. موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر با 740 اسب بخار قدرت در 2.9 ثانیه سرعت را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رساند.








1- کونیگ زگ CCXR ترویتا (چهار میلیون و هشتصد هزار دلار): دومین خودروی کونیگ زگ در فهرست ما که گران‌ترین خودروی قانونی جاده تولید شده است CCXR ترویتا نام دارد. حتما برای شما هم جای سوال است که چرا این خودرو این قدر گران است. بدون اقراق باید گفت که در روکش بدنه این خودرو از الماس استفاده شده است و همه می‌دانیم که الماس ارزان نیست. در طراحی بدنه این خودرو از شیوه‌ای جدید استفاده شده است که در آن پودر الماس بر روی فیبر کربن کشیده شده است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 4.8 لیتری 8 سیلندر با دو سوپرشارژر قرار دارد که می تواند 1004 اسب بخار قدرت تولید کند و این یعنی در بزرگراه‌ها برای گرفتن رقبا هیچ مشکلی وجود ندارد. از این خودروی گران‌قیمت تا به حال سه دستگاه تولید شده است. 


منبع : مد آنلاين 






۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن