تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت فاطمه معصومه (س) در سلسله فيض الهي قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۳ق.ظ)
امام جمعه قم: حضرت فاطمه معصومه (س) در سلسله فيض الهي قرار دارد موج - قم - توليت آستان مقدس قم گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) در سلسله فيض الهي قرار دارد و در زيارت نامه اين بانو مي آموزيم که سلسله فيض الهي، از کجا آغاز و به کجا مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، توليت آستان مقدس قم در ديدار اعضاي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت که در سالن محراب برگزار شد، گفت: اين حرکت بزرگ، در کنار برنامه هاي اجرايي، کارهاي محتوايي مهمي در پيش رو دارد.
وي با ابراز خرسندي از ورود دستگاه هاي مختلف در عرصه اجرايي جشن هاي مردمي دهه کرامت گفت: ما بايد از نظر محتوايي با ظرافت و دقت در اين امر مهم ورود يابيم.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي با اشاره به فرازهاي زيارت نامه حضرت فاطمه معصومه (س) و آموزه ها و پيام هاي معرفتي آن گفت: بر اساس روايت، اين زيارت نامه با بيان امام رضا عليه السلام در حق خواهرشان ذکر شده باشد که با سلام به ابوالبشر حضرت آدم عليه السلام آغاز مي شود؛ سلام به پيامبران اولوالعزم (ع) نيز در ادامه اين زيارت است که به تمامي اديان و انبياي الهي احترام مي گذارد.
وي خاطرنشان کرد: خدا اسلامي را قبول ندارد که پيروان آن به دين موسي و عيسي (ع) و ساير انبياي الهي (ع) و پيروان حقيقي آن بي احترامي کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي با بيان اين که در زيارت حضرت فاطمه معصومه (س)، راه گراميداشت دهه کرامت به ما آموخته شده است، گفت: بر اساس آداب زيارت، در ابتدا ما بايد در اين مکان مقدس حضور يابيم و اگر اين زيارت با معرفت باشد، در زمره بهشتيان قرار مي گيريم.
وي افزود: بر اساس آداب زيارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، در عين اين که ما براي اداي احترام به اين بانو در حرم شريفشان حضور يافته ايم، ولي اين حضور نبايد ما را به ساير انبيا و معصومين عليهم السلام غافل کند، از اين رو سلام به اين حضرت، پس از سلام و احترام به انبيا و معصومين عليهم السلام است.
امام جمعه قم، حضرت فاطمه معصومه (س) را در سلسله فيض الهي دانست و گفت: اين زيارت نامه به ما مي آموزد که سلسله فيض الهي، به کجا مي رسد؛ با خواندن اين زيارت نامه، زائر نسبت به پيامبران و معصومين عليهم السلام معرفت مي يابد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بيان اين که زائران در زيارت، همه دعا ها را براي خود نمي خواهند، گفت: در زيارت نامه حضرت کريمه اهل بيت (س) از مهم ترين خواسته ها، فرج در امر امام زمان و اهل بيت (ع) است. از ابتداي خلقت تا امروز مردم سُرور جدي و مستمري نداشتند، از اين رو در اين زيارت نامه از خدا مي خواهيم که سرور و فرج اهل بيت عليهم السلام را عطا فرمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن