تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813187916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعیت بالوتلی از حضور در تمرینات لیورپول


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ممنوعیت بالوتلی از حضور در تمرینات لیورپول




باشگاه لیورپول در اقدامی جالب اجازه نداد ماریو بالوتلی در تمرینات گروهی این تیم حضور داشته باشد.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، بالوتلی را می‌توان بدترین خرید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل قبل دانست. این بازیکن ایتالیایی که با 16 میلیون پوند از میلان به لیورپول پیوست، عملکرد بسیار بدی در قرمز پوشان آنفیلد داشت و در رقابت‌های لیگ جزیره تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند.

باشگاه لیورپول در اقدامی جالب اجازه حضور بالوتلی در تمریتات گروهی این تیم را نداد و تا این بازیکن مجبور شود در تمرینات انفرادی شرکت کند. البته بالوتلی به این تصمیم باشگاه لیورپول هیچ اعتراضی نکرده است، چرا که او در هر حالتی حقوق هفتگی 80 هزار پوندی خود را دریافت خواهد کرد.

لیورپول بالوتلی را در فهرست فروش خود قرار داده بود اما هیچ باشگاهی حاضر نشد تا این بازیکن جنجالی را جذب کند. سامپدوریا تنها مشتری جدی این بازیکن بود که پیشنهاد این باشگاه بسیار کم بود و سران لیورپول ترجیح دادند تا این بازیکن را حفظ کنند.

رسانه‌های انگلیسی خبرهایی را درباره فسخ قرارداد بالوتلی منتشر کرده‌اند که این تا حدودی بعید به نظر می رسد چرا که این ستاره جنجالی دو سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و فسخ این قرارداد به باشگاه لیورپول ضربه بزرگی می‌زند.

قرمز پوشان آنفیلد فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره را خوب شروع کردند. آنها در دیدار نخست خود برابر استوک سیتی پیروز از میدان خارج شدند و توانستند نخستین سه امتیاز خود را در فصل جدید کسب کنند.







تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن