تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدمی: هزینه ۵۰ میلیونی کاشت حلزون دانش آموزان ناشنوا رایگان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قدمی: هزینه ۵۰ میلیونی کاشت حلزون دانش آموزان ناشنوا رایگان می شود خبرگزاری پانا: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه هزینه کاشت حلزون در ناشنوایان بالای ۵۰ میلیون است، گفت: کاشت حلزون برای دانش آموزان تحت پوشش این سازمان، رایگان انجام می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 09:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، مجید قدمی از رایگان شدن کاشت حلزون برای دانش آموزان ناشنوا خبر داد و گفت: لیست دانش آموزان را دریافت کرده ایم تا از اول مهرماه با هماهنگی خیرین استان های مختلف بتوانیم کار کاشت حلزون را در دانش آموزان ناشنوا انجام دهیم. وی ادامه داد: قیمت آزاد برای کاشت حلزون در ناشنوایان بالای ۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.
 
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: با همکاری پزشکان خیر از چند استان می خواهیم این کار را انجام دهیم که به ۳۰ درصد این رقم کاهش پیدا می کند.
 
وی با بیان اینکه هزینه کاشت حلزون دانش آموزان تحت پوشش سازمان استثنایی و مدارس طرح تلفیقی را سازمان آموزش و پرورش استثنایی پرداخت می کند، بیان کرد: اعتبار آن را در ۶ ماه دوم پیش بینی کرده ایم و این کار انجام خواهد گرفت.
 

خبرگزاری مهر
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن