تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از 6 دستاورد پژوهشي شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۱ب.ظ)
رونمايي از 6 دستاورد پژوهشي شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران موج - شش دستاورد پژوهشي شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران در مراسمي با حضور مديران ارشد صنعت نفت در مجتمع تحقيقاتي جهاد دانشگاهي رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد پيروز موسوي، مدير عامل شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران، در اين مراسم يادآور شد: اين شرکت با همکاري جهاد دانشگاهي ۱۲پروژه پژوهشي انجام داده است که امروز شاهد رونمايي از شش پروژه مهم در حوزه ذخيره‌سازي و صادرات نفت خام و ميعانات گازي هستيم.
وي، سرمايه‌گذاري براي اجراي ۱۲پروژه پژوهشي شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران را با همکاري جهاد دانشگاهي حدود ۶۰ ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: با اجراي اين پروژه‌ها بيش از ۴۰ ميليارد ريال صرفه‌جويي در صنعت نفت کشور حاصل شد.
موسوي افزود: تعدادي از پروژه‌هاي اجرا شده شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران و جهاد دانشگاهي، شامل پروژه طراحي، ساخت و نصب بازوي بارگيري، طراحي و ساخت سامانه پيشگيري از تشکيل رسوب در مخازن (SRJ)، طراحي و ساخت سامانه نمايشگر پرو فايل رسوبات کف مخازن، طراحي و توليد نمونه پودر ميکروبي جهت رفع آلودگي‌هاي نفتي، طراحي و ساخت دستگاه سيار صحت‌سنج سيستم‌هاي اندازه‌گيري (TANK PROVER) و تدوين دانش فني، طراحي و ساخت کارت‌هاي الکترونيک سيستم ميترينگ جزيره خارگ هستند که در اين ميان پروژه مربوط به بازوهاي بارگيري و SRJ با توجه به کاربردي بودن و همچنين انتقال تکنولوژي بسيار مورد توجه رکن‌الدين جوادي، مديرعامل شرکت ملي نفت ايران قرار گرفت.
وي توضيح داد: ساخت چهار دستگاه SRJ و دستيابي به خودکفايي در حوزه ساخت تجهيز ياد شده و صرفه‌جويي قابل‌ توجه در حوزه ساخت داخل از ديگر دستاوردهاي شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران است که موجب تسريع عمليات تعميرات اساسي مخازن ذخيره‌سازي مي‌شود.
موسوي در خصوص طراحي، ساخت و نصب بازوهاي بارگيري به عنوان ديگر دستاورد اين شرکت در حوزه پژوهش گفت: در دو اسکله شرقي و غربي پايانه نفتي خارگ فعاليت‌هاي مهم و اثربخش با به‌کارگيري اين دستاورد انجام شده است که علاوه بر صرفه‌جويي، سبب افزايش توانمندي نيروهاي داخلي شده است.
مدير عامل شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران خاطرنشان کرد: اداره پژوهش و توسعه شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران به دليل دستاوردهاي برجسته و فعاليت‌هاي چشمگير در حوزه پژوهش و توسعه به عنوان اداره برتر شرکت‌هاي تابعه شرکت ملي نفت ايران در سال ۹۳ شناخته شد.
وي تصريح کرد: هريک از پروژه‌هاي پژوهشي شرکت پايانه‌هاي نفتي ايران از اهميت ويژه‌اي برخورداراست که از آن جمله پروژه پژوهشي طراحي و توليد نمونه پودري ميکروبي جهت رفع آلودگي‌هاي نفتي به عنوان پروژه برتر در ششمين جشنواره پژوهش و فناوري وزارت نفت يکي از دستاوردهاي اين حوزه بوده است.
در اين مراسم همچنين دو پروژه پژوهشي ديگر که با حمايت شرکت ملي نفت ايران و همکاري و مشارکت جهاد دانشگاهي انجام شده است، با حضور رکن‌الدين جوادي، معاون وزير و مدير عامل شرکت ملي نفت ايران، رونمايي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن