تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803359587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از شاسی‌بلند جدید Tiggo 5


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رونمایی از شاسی‌بلند جدید Tiggo 5
امیرحسن امیری، مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی شاسی بلند تیگو 5 (Tiggo 5) طی مراسمی با حضور سران مربوطه و فعالان صنعت خودرو در روز سه شنبه 27/5/94 در نمایشگاه مشهد خبر داد.
آفتاب : مهندس امیری ضمن اشاره به سابقه بیش از 10 ساله فعالیت و تولید ام وی ام در ایران افزود: شرکت مدیران خودرو بعنوان قطب سوم خودروسازی کشور سهم قابل توجهی از تولید و بازار را در اختیار دارد و بعنوان بزرگ ترین خودروساز بخش خصوصی موجب اشتغال زایی مستقیم بیش از 3هزار نفر و غیر مستقیم برای حدود 10 هزار نفر شده است.

ایشان همچنین اشاره کردند: همکاری‌های بلند مدت دو شرکت مدیران خودرو و چری منتج به تولید خودروهای لوکس چری با برند‌ MVM طی سالهای متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند که این استراتژی برگرفته از برند های برتر دنیا است که تصمیم گرفته شده مدل های لوکس مدیران خودرو با برند چری عرضه شود.

وی افزود: این خودرو در شرکت مدیران خودرو در کشورمان تولید خواهد شد و خودروی داخلی محسوب می گردد. در حال حاضر نیز زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول فراهم شده است.

امیری ادامه داد: خودروی شاسی بلند تیگو 5 یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS , EBD صندلی راننده برقی ، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی،ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به روز رفاهی در سطح بسیار بالا است .

وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن‌، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار وجود دارد. وی همچنین تاکید کرد این خودرو با 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بی رقیب خواهد بود. این گارانتی بلند مدت تضمین کننده کیفیت بالای این محصول می¬ باشد.

امیری خاطر نشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری چری برنامه گسترده‌ای را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.

مهندس امیری عنوان کرد: خودروی دیگری با نام   New 110 MVM با نام تجاری MVM 110s نیز در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه می¬گردد و خودرویی کم مصرف، جذاب و جوان پسند است. همچنین خودرو MVM 110 s در مدل بنزینی به زودی با قیمتی زیر 30 میلیون تومان وارد بازار می شود. لازم به توضیح است که حرف S اضافه شده به نام این خودرو مخفف کلمه Sport می¬باشد که بیانگر جوان پسند وجذاب بودن این خودرو می¬باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه 3 محصول جدید در شرکت مدیران خودرو در سال آینده اظهار داشت: بازار خودرو کشور از انحصار خارج شده و اکنون نیمه رقابتی است و این خبر خوبی برای مشتریان است که به واسطه این تحول در بازار می توانند حق انتخاب داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازار رقابتی کامل در کشور باشیم.



تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن