تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های ویژه دهه کرامت در قم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برنامه های ویژه دهه کرامت در قم
معاون ‌حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) از برنامه های ویژه دهه کرامت در قم خبر داد.


  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه استقبال از  کاروان زیر سایه خورشید نخستین برنامه ویژه دهه کرامت است افزود: برنامه استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» اعزامی آستان قدس رضوی در روز 24 مردادماه ساعت 19 در صحن امام رضا (ع) حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار می شود.


احمدی از افتتاح جشنواره بین المللی فاطمی در دهه کرامت خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) است.


معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) موضوعات مطرح شده در این جشنواره را نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، فرهنگ زیارت، شخصیت حضرت زهرا(س)، دفاع از ولایت در سیره حضرت زهرا (س) و کریمه اهل بیت (س در گروه‌های سنی مختلف با دو رویکرد تخصصی و عمومی برشمرد.


وی دیگر برنامه های دهه کرامت را همایش‌های بین المللی با محوریت حضرت معصومه(س) در 8 کشور از جمله عراق، پاکستان، آذربایجان و پاکستان  و برگزاری مسابقات قرآنی کریمه برای نخستین بار در رشته‌های قرائت، حفظ، ترجمه و نهج البلاغه در دو مقطع سنی جوانان و نوجوانان ویژه خواهران و برادران در روزهای 29 و 30 مرداد ماه عنوان کرد.


‌احمدی از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (س) در روز 25 مردادماه خبرداد.

انتهای پیام/گ




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کرمان میزبان خادمان حرم رضوی می شود
مسولان و صاحبان قدرت بیش از دیگران نیازمند رعایت تقوا هستند
رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی تا حرم حضرت معصومه(س)





۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن