تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802794125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست 500 مسوول بسيج دانشجويي از سردار جعفري براي برگزاري رزمايش موشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
درخواست 500 مسوول بسيج دانشجويي از سردار جعفري براي برگزاري رزمايش موشکي موج- 500 نفر از مسوولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر کشور با صدور نامه‌اي خطاب به سردار جعفري، از وي خواستند با برگزاري رزمايش موشکي خط بطلاني بر ادعاها و چشم طمع آمريکاي تروريست و صهيونيست کودک‌کش بکشند.
به گزارش خبرگزاري موج، 500 نفر از مسوولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر کشور با صدور بيانيه‌اي خطاب به سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران، از وي خواستند با برگزاري رزمايش موشکي خط بطلاني بر ادعاها و چشم طمع آمريکاي تروريست و صهيونيست کودک‌کش بکشند.
در ابتداي اين بيانيه با اشاره به اين که توافق هسته‌اي به تصريح فرزندان انقلاب در جبهه ديپلماسي بنا بود با رعايت خطوط قرمز حافظ عزت و امنيت ملي باشد، آمده است: متاسفانه بايد گفت کم‌ توجهي به توان دشمن شکن «نظامي-دفاعي» کشور در مذاکرات که سابقاً در دانشگاه تهران با اين جمله ناشيانه که « آمريکا مي‌تواند با يک بمب سيستم دفاعي ما را از کار بيندازند» موجب شده تا هر چه از روز توافق دورتر مي‌شويم، ياوه‌گويي‌ها و تهديدهاي دشمنان قسم خورده اين ملت براي به زانو درآوردن توان دفاعي کشور -که ثمره خون شهيداني همچون طهراني مقدم‌ها است- افزايش يابد.
اين دانشجويان تهديد ملت ايران و جمله تکراري «تمام گزينه‌ها روي ميز است» را تاکتيکي نخ‌نما شده قلمداد مي‌کنند که جمهوري اسلامي با اتخاذ سياست «تهديد برابر تهديد» مشتي محکمي در دهان مستکبران خواهد کوبيد.
500 نفر از مسوولان بسيج دانشجويي بند 3 ضميمه 2 قطعنامه 2231 شوراي امنيت سازمان ملل درباره موشک‌هاي بالستيک جمهوري اسلامي است را نگران‌کننده عنوان کردند و در همين رابطه اعلام کردند: مگر قرار نبود موضوع مذاکرات فقط و فقط در مساله هسته‌اي باشد و به هيچ عنوان وارد مسائل نظامي-امنيتي کشور نشود.
«چگونه است که دشمن موذي بر اساس اين بند از قطع‌نامه از ايران خواسته تا هيچ فعاليتي مرتبط با موشک‌هاي بالستيک طراحي‌شده با قابليت حمل تسليحات هسته‌اي صورت ندهد، از جمله شليک هرگونه موشک با استفاده از چنين فناوري‌هاي مربوط به موشک‌هاي بالستيک تا زمان 8 سال پس از «روز پذيرش برجام» و يا تا زماني که آژانس با ارائه گزارشي به عنوان «جمع بندي مبسوط» اين مطلب را تأييد کند.»
در ادامه اين بيانيه تصريح شده است: سامانه موشک‌هاي بالستيک، يکي از اصلي‌ترين فاکتورها و اهرم‌هاي دفاعي کشورمان است و نتيجه دست‌اندازي حريف به اين سامانه، غير از خلع سلاح ايران اسلامي در مقابل دشمنان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي آن، هيچ معنا و مفهوم ديگري ندارد. ضمن آن که اين دسترسي‌ها و دست‌اندازي‌ها به موشک‌هاي بالستيک ختم نمي‌شود و اين رشته سر درازتري دارد.
500 نفر از مسوولان بسيج دانشجويي در اين نامه از سردار جعفري خواستند با برگزاري رزمايش موشکي توسط نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اسرع وقت، خط بطلاني بر ادعاها و چشم طمع دولت تروريست بالذات آمريکا و رژيم کودک کش صهيونيست که با اين توافق احساس کرده‌اند امنيت اسرائيل تضمين خواهد بکشند و نشان دهد که اسرائيل روز به روز ناامن تر خواهد شد تا از صحنه روزگار محو شود.
در پايان اين نامه آمده است: رهبري معظم انقلاب فرمودند «هر جا هر ملتي، هر گروهي با رژيم صهيونيستي مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستيم و کمکش مي‌کنيم و هيچ ابائي هم از گفتن اين حرف نداريم.» اين رزمايش نشان خواهد داد جمهوري اسلامي محکم‌تر از گذشته از محور مقاومت دفاع خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن