تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815067461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه نوک کوه یخ فساد دولت سابق از آب بیرون آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وکیل دادگستری در گفت وگو با پانا: تازه نوک کوه یخ فساد دولت سابق از آب بیرون آمده است خبرگزاری پانا: یک وکیل دادگستری درباره افزایش اخبار پرونده های فساد و زمین خواری و کوه خواری از جمله موضوع گردنه حیران، گفت: این ها تازه نوک کوه یخ فساد در دولت سابق است که از آب بیرون آمده.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 12:17

خبرگزاری پانا+نعمت احمدی

نعمت احمدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان این مطلب افزود: متاسفانه دوران مدیریت یکپارچه اصولگرایان بر کشور از نظر سلامت اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداشته و می بینیم که هر روز پرونده ای جدید از فساد مسئولان دولت سابق و نمایندگان سابق مجلس مطرح می شود.
این وکیل دادگستری با بیان این که من در پرونده شهرام جزایری وکالت داشتم، گفت: وقتی جزایری را به دادگاه آوردند، یک ریال هم به جایی بدهکار نبود و این تازه جنجالی ترین پرونده زمان دولت اصلاحات بود.
وی افزود: در پرونده غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران نهایتا متهم شد که یک وام برخلاف قواعد از شهرداری ارومیه گرفته و حالا شما این دو پرونده را با مفاسدی که از دولت گذشته باقی مانده، مقایسه کنید که کارشان به کوه خواری و گردنه خواری رسیده است.
این وکیل دادگستری گفت: بر اساس همین آمار است که باید اعتراف کنیم، دولت اصلاحات سالم ترین دولت تاریخ تاکنون بوده است و دولت سابق مورد حمایت اصولگرایان در نقطمه مقابل سلامت اقتصادی قرار داشت.
نعمت احمدی گفت: زمانی که به دیدار هر کدام از وزرای دولت اصلاحات می رفتم، به یاد دارم که نهایت صرفه جویی در بیت المال انجام می شد و نهایت حساسیت را به خرج می دادند، اما دیدیم که بعد از دولت اصلاحات آن رویه چگونه تغییر کرد.
احمدی دلیل این امر را نظارت یک جناح بر جناح دیگر در زمان تصدی مسئولیت دانست و افزود: دولت اصلاحات را مجلس و قوه قضایه اصولگرا نظارت می کردند، اما این اتفاق در زمان دولت احمدی نژاد برعکس شد و یک جریان سیاسی کلیه سطوح قدرت را در دست گرفت که همین امر برای کشور فسادآور بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن