تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوتان با محصولات جدیدش به نمایشگاه صنعت ساختمان تهران آمد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بوتان با محصولات جدیدش به نمایشگاه صنعت ساختمان تهران آمد
بوتان، به عنوان تنها صادرکننده محصولات گرمایشی به اروپا با برپایی بزرگترین غرفه در گروه تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، به معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود پرداخت.
آفتاب : بوتان، به عنوان تنها صادرکننده محصولات گرمایشی به اروپا با برپایی بزرگترین غرفه در گروه تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، به معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود پرداخت.

امسال نیز همچون سالهای گذشته ،بوتان با چندین محصول جدید به نمایشگاه صنعت ساختمان تهران آمد که همین امر موجب استقبال دوچندان علاقه مندان از غرفه 247 متری بوتان شد.

4 محصول جدید دیگر از بوتان

گروه صنعتی بوتان با چهار محصول جدید در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران حضور پیداکرد.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل ورونا(Verona) جدید پکیج شوفاز دیواری بوتان است که دارای راندمان 91.9 درصد و مجهز به فن تخلیه گازهای ناشی از احتراق است. این محصول همچنین قابلیت اتصال به سیستم گرمایش از کف و حسگر دمای محیط بیرونی را نیز دارد.

آبگرمکن های دیواری جدید بوتان نیز در دو مدل 4112 B(شمعک دائم روشن) و B4212i (آیونایز بدون شمعک) دارای قطر دودکش 10 سانتی متری هستند که همین امر موجب تمایز این محصولات از دیگر آبگرمکن های موجود در بازار شده است. هر دو این محصولات می توانند تا دورترین شیر آب گرم در منزل و یا محل کار(6 متر) آب گرم مصرفی را تامین کنند.

رابط پکیج شوفاژ بوتان و اسپلیت کانالی یکی دیگر از محصولات جدید و کاربردی بوتان بود که با استقبال چشمگیر علاقه مندانی که از اسپلیت کانالی برای گرمایش محیط خود استفاده می کنند روبرو شد.

این محصول که برای نخستین بار در کشور عرضه می شود برای حصول اطمینان از کارکرد صحیح سیستم های تهویه اسپلیت کانالی در زمان اتصال به پکیج شوفاز دیواری به کار می رود.

رابط پکیج شوفاژ بوتان و اسپلیت کانالی قابلیت اتصال به مدل های مختلف اسپلیت کانالی، انواع فن با دور متغیر و نیز انطباق با برد کنترل (PBC) اسپلیت کانالی را داشته و دارای 6 ماه ضمانت نیز می باشد.

محصولات جدید بوتان که در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت به زودی وارد بازار خواهند شد.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران 18 تا 21 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.



تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن