تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815718967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوه قضائیه با رسیدگی به پرونده ها امید به اجرای عدالت را زنده می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه دلیجان: قوه قضائیه با رسیدگی به پرونده ها امید به اجرای عدالت را زنده می‌کند خبرگزاری پانا: امام جمعه دلیجان گفت: اقدام قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده ها از این جهت که امید به اجرای عدالت را در بین مردم زنده می‌کند بسیار حائز اهمیت است.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 10:49

خبرگزاری پانا+قوه قضائیه با رسیدگی به پرونده ها امید به اجرای عدالت را زنده می‌کند

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلیجان افزود: اقدام قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده های اقتصادی، سیاسی و امنیتی مانند پرونده مهدی هاشمی بسیار مهم است، این مهم البته بدون جوسازی و حاشیه سازی نبوده است و سبب وارد کردن فشارهای سنگین به دستگاه قضایی، ساختن فیلم و انتشار آن در فضای مجازی، صدور بیانیه در حمایت از مجرم و تخطئه قوه قضائیه شد.
وی با اشاره به درپیش بودن 26 مرداد ماه سالروز بازگشت ظفرمندانه آزادگان به میهن انقلاب اسلامی است که در سال 69 به وقوع پیوست ادامه داد: این روز یکی از زیباترین و ماندگارترین روزهای تاریخ بعد از جنگ و تاریخ انقلاب اسلامی است.
امام جمعه دلیجان اظهار داشت: آزادگان سفیران مظلومیت، شرافت، استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران بودند و در دوران اسارت خود به رسالت دینی و انقلابی خود به بهترین نحو عمل کردند.
حجت الاسلام کرامتی بیان کرد: 26 مرداد ماه همچنین سالروز ارتحال عالم وارسته و نخستین امام جمعه فقیه شهرستان دلیجان حضرت آیت الله نویسی(ره) است که منشاء خدمات ارزنده بسیار تاثیرگذار در شهرستان بود.
وی تربیت نیروهای دینی، مذهبی و فرهنگی، هدایت نیروهای انقلاب در دوران انقلاب و دفاع مقدس، پیشتازی در امور خیر اجتماعی و عام المنفعه و اقامه 20 سال نماز جمعه را از خدمات این عالم ربانی عنوان کرد.
امام جمعه دلیجان با اشاره به نامگذاری ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) تا ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به عنوان دهه کرامت اضافه کرد: این دهه از این جهت به دهه کرامت نامگذاری شده است تا مردم بیشتر با برکات این دو وجود مبارک و نورانی آشنا شوند.
حجت الاسلام کرامتی با اشاره به سالگرد پیروزی حزب الله و جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه لبنان علیه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: این پیروزی آثار بسیاری از جمله تاثیر در شکل گیری قیام‌های منطقه‌ای، شکل گیری جبهه مقاومت جهانی علیه صهیونیست در دنیا، تقویت امید به پیروزی در بین جوانان عرب و نیز ضعف ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی داشت.
وی ادامه داد: انفجار خونین در شهرک صدر بغداد توسط داعش و متعاقب آن اظهارات غیر مسئولانه فرمانده نظامی نیروهای امریکا در عراق مبنی بر تجزیه عراق به منطقه شیعی، سنی و کرد حکایت از اقدامات هماهنگ بین امریکا و نیروهای تروریستی داعش و نیز سخنان پلید آمریکائیان علیه ملت یک پارچه عراق دارد.
امام جمعه دلیجان اظهار داشت: تعصب یعنی فراموش کردن و فاصله گرفتن از حق و تمایل به گرایشات قومی، قبیله‌ای و ترجیح دادن آنها بر منطق و حقیقت، قرآن به شدت این نحو نگاه را تخطئه می‌کند.
حجت الاسلام کرامتی بیان کرد: آیات متعددی در قرآن از این مسئله به عنوان یک رفتار ناشایست نام می‌برد و نیز در روایات ما به این موضوع فراوان پرداخته شده است.
وی ابراز داشت: تعصبات آفات فراوانی دارد که از جمله آنان خارج شدن از طریق حق در کلام و عمل و زیر بار حق نرفتن، خروج از ایمان و ایجاد اختلاف و دسته بندی‌های مضر در بین مردم است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن