تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام اسامي تنقلات ترش غير مجاز و غير قابل مصرف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۲۰ق.ظ)
اعلام اسامي تنقلات ترش غير مجاز و غير قابل مصرف موج - سازمان غذا و دارو اسامي برخي واحدهاي توليدي تنقلات ترش اعم از انواع لواشک و زغال اخته را که به دليل جعل و يا عدم دارا بودن اسناد بهداشتي، غيرمجاز شناخته شده‌اند را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان غذا و دارو در اطلاعيه خود آورده است: واحدهاي توليدي مواد غذايي که نامشان در ذيل مي‌آيد به علت جعل و يا عدم دارا بودن اسناد بهداشتي اداره کل فرآورده‌هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو غيرمجاز شناخته مي‌شوند.
پيرو اين اطلاعيه انواع ميوه اي فراوري شده لواشک با نام تجاري کاوشگران شکوه سبز، لواشک ميوه اي با نام تجاري دادلي، لواشک زرد آلو و آلبالوي شرکت شهد دانه خوي با نام تجاري ترش آلان و لواشک رولي با نام تجاري ترشان، غير مجاز و تقلبي هستند.
بنا بر اعلام پايگاه اطلاع رساني سازمان غذا و دارو، همچنين آلوچه و برگه توليدي شرکت زرين ترش با نام تجاري زرين ترش، لواشک با نام‌هاي تجاري مليس، چلچله، باغشان اميد، گل بين، سانا، پاک گل و پايلا، لواشک ني دار با نام تجاري پرهام، آلوچه توليدي ملک زاده با نام تجاري دلتا، آلوچه فراوري شده با نام‌هاي تجاري ارغوان و تک ستاره و لواشک لوله اي با نام تجاري ستاره ماهان را محصولات تقلبي و غيرمجاز معرفي کرد.
روابط عمومي سازمان غذا و دارو با نام بردن از زغال اخته صنايع غذاي هاني ترش با نام تجاري هاني ترش، آلوچه و زغال اخته با نام تجاري الوسان به عنوان ديگر محصولات غيرمجاز، از کساني که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده مي‌کنند خواست روابط عمومي سازمان غذا و دارو، معاونت‌هاي غذا و داروي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي سراسر کشور يا نيروي انتظامي را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوري آن‌ها اقدامات لازم صورت گيرد.
شماره تلفن 66405569 روابط عمومي سازمان غذا و دارو آماده دريافت اطلاعات در خصوص مراکز عرضه فرآورده‌هاي غيرمجاز فوق الذکر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن