تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813134046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار غرق شدگان در آب‌هاي گيلان 60 درصد کاهش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
آمار غرق شدگان در آب‌هاي گيلان 60 درصد کاهش داشته است موج - مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان و دبير کميته ساماندهي سواحل گيلان گفت: نظارت کارشناسان بر عملکرد طرح‌هاي سالم سازي دريا در نوار ساحلي استان گيلان در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا؛ از ابتداي تابستان تا کنون 12 نفر گردشگر در آب‌هاي استان گيلان غرق شده‌اند که اين آمار نسبت به سال گذشته حاکي از کاهش 60 درصدي غرق شدگي در استان گيلان است.
يونس رنجکش ادامه داد: از ابتداي تابستان تا کنون 12 نفر در آب‌هاي گيلان غرق شده‌اند و 500 نفر نيز توسط ناجيان غريق نجات يافته‌اند.
دبير کميته ساماندهي سواحل استان گيلان خاطرنشان کرد: بيشترين ميزان غرق شدگي مربوط به شناي گردشگران در آب‌هاي شهرستان انزلي است.
وي با اشاره به اين که سال گذشته در همين موقع از سال 30 نفر در آب‌هاي گيلان غرق شده بودند، گفت: اين آمار در مدت زمان مشابه حاکي از کاهش 60 درصدي غرق شدگان در آب‌هاي گيلان است.
مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان اظهار داشت: تمام غرق شدگان در مناطق خطر آفرين اقدام به شنا کرده بودند.
رنجکش در ادامه سخنان خود با اشاره به فعاليت 40 طرح سالم سازي در نوار ساحلي گيلان افزود: با توجه به حضور ناجيان غريق در طرح‌هاي سالم سازي دريا، درصد غرق شدگي در اين مناطق بسيار پايين است و تا کنون ديده نشده است.
وي از خريد سه فروند شناور بادي و دو دستگاه جت اسکي براي ناجيان غريق در طرح‌هاي سالم سازي درياي استان گيلان خبر داد و گفت: اين اقدام نقش بسزايي در افزايش نجات غرق شدگان توسط ناجيان غريق خواهد داشت.
مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان همچنين از تلاش براي حمايت از ناجيان غريق توسط استانداري گيلان خبر داد و گفت: سعي مي‌کنيم با تامين منابع مالي، حقوق اين افراد را به موقع پرداخت کنيم که اين امر تا کنون محقق شده است.
وي از افزايش تعداد طرح‌هاي سالم سازي دريا در استان گيلان در آينده نزديک خبر داد و گفت: قرار است تعداد طرح‌هاي سالم سازي دريا در استان گيلان به 50 طرح افزايش يابد.
اين مقام مسوول در استان گيلان يادآور شد: اجرايي شدن اين پروژه مهم منوط به تأمين اعتبارات ملي است که اميدواريم هر چه سريع‌تر تأمين شود.
دبير کميته ساماندهي سواحل استان گيلان در ادامه از افزايش چشمگير ورود گردشگران تابستاني به استان گيلان خبر داد.
وي افزود: با توجه به اين که تمرکز اکثر گردشگران ورودي به استان گيلان در نوار ساحلي است، لذا سعي شده تا محيط مناسبي براي گردشگران ورودي به سواحل استان فراهم شود.
مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گيلان خاطرنشان کرد: حضور نيروي انتظامي براي ايجاد امنيت و آرامش در نوار ساحلي نيز بسيار پررنگ است.
رنجکش تصريح کرد: آمارهاي اخذ شده حاکي از ورودي بيش از 13 ميليون گردشگر از ابتداي تابستان تاکنون در استان گيلان بوده است.
وي خاطرنشان کرد: سال گذشته فقط 25 ميليون گردشگر به نوار ساحلي استان گيلان در ايام تابستان سفر کرده بودند که در نوع خود رقم قابل توجهي بوده است.
دبير کميته ساماندهي سواحل استان گيلان تاکيد کرد: انتظار داريم تا پايان فصل تابستان آمار بيشتري نسبت به سال گذشته از ميزان ورود گردشگران به سواحل استان داشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن