تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802445124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف نامه‌هاي تجديدنظرطلبان مرعوب به دشمن تغيير رأي مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هدف نامه‌هاي تجديدنظرطلبان مرعوب به دشمن تغيير رأي مردم است
انتشار مطلب افشاگرانه مايكل لدين درباره نامه عوامل فتنه به دولت ايالات متحده امريكا بازتاب گسترده‌اي را در رسانه‌ها و شخصيت‌هاي سياسي كشور ايجاد كرده است.
انتشار مطلب افشاگرانه مايكل لدين درباره نامه عوامل فتنه به دولت ايالات متحده امريكا بازتاب گسترده‌اي را در رسانه‌ها و شخصيت‌هاي سياسي كشور ايجاد كرده است. 
گرچه از فتنه سال 88 نزديك به شش سال مي‌گذرد با اين حال ابعاد و اهميت موضوع باعث شده است تا هر چند يكبار انتشار اسنادي در اين باره زمينه جديدي براي كنكاش و بررسي پروسه‌اي كه منجر به وقايع فوق شد را ايجاد كند. در اين بين يكي از مواردي كه به شدت مورد توجه تحليلگران قرار گرفته است بحث تأثير فتنه سال 88 بر تقويت تحريم‌ها عليه كشورمان بوده است. 
در اين باره تاكنون سخنان زيادي از سوي مقامات غربي منتشر نشده است، با اين حال در طول سال‌هاي گذشته سخنان كم و بيش مبهمي درباره ديدار برخي وابستگان با جنبش به اصطلاح سبز با مقامات امريكايي مطرح مي‌شد كه البته آن هم به صورت غير رسمي بود. عمده اين ديدارها اغلب از طريق ايستگاه‌هاي جاسوسي امريكا در كشورهاي همسايه انجام مي‌شده است كه اولين بار در اسناد ويكي ليكس به آن اشاره شده است. با اين حال سخنان مايكل لدين اولين اشاره مشخص به چنين مسئله‌اي است كه نامه‌اي درباره تشديد تحريم‌ها به مقامات امريكايي از طرف جنبش سبز رسيده و به طور حتم در تصميم‌گيري‌هاي آنان مؤثر بوده است. همين مسئله سبب شد تا صاحب‌نظران سياسي به واكنش در اين باره و تبعات ناشي از آن بپردازند. 
  اثبات امريكايي و صهيونيستي بودن فتنه 88 نيازي به اظهارات «مايكل‌ لدين» ندارد
آيت‌الله عباس كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخير مايكل لدين مشاور سابق شوراي امنيت ملي امريكا درباره نامه عوامل فتنه به دولت اوباما، اظهار داشت: فتنه 88 يك فتنه پيچيده فكري، اخلاقي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي با رويكرد براندازي نظام و فروپاشي هويت نظام اسلامي بود. 
آيت‌الله كعبي با اشاره به حمايت امريكا، رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني از فتنه 88 خاطرنشان كرد: علت اينكه فتنه‌گران هنوز مشي فتنه را ادامه مي‌دهند ناشي از وابستگي فكري و فرهنگي اين فتنه و عبور آن از روحانيت، مرجعيت و ولايت است. 
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم خاطرنشان كرد: شعار دموكراسي فزاينده، دموكراسي ليبرال، شعار جمهوري ايراني و نه غزه نه لبنان مورد حمايت امريكا قرار گرفت و سران فتنه نيز هيچ گاه اين شعارها را محكوم نكرده و از اغتشاشات خياباني نيز حمايت كردند. وي با اشاره به نقش اميرارجمند در تهيه پيش‌نويس قانون اساسي سكولار و ضداسلامي تصريح كرد: اين سخنگوي سران فتنه كه توسط بعضي از پشتيبانان فتنه‌گران آزاد شد و به دامن فرانسه پناهنده شد در حال حاضر به صورت رسمي مورد حمايت امريكا و اسرائيل قرار دارد. 
آيت‌الله كعبي تأكيد كرد: در اثبات اينكه ماهيت فتنه 88 امريكايي و صهيونيستي بوده نيازي به اظهارات مايكل لدين نداريم اما تعجب ما اينجاست كه فتنه‌گران هنوز از اسم و خط امام خرج مي‌كنند ولي در عين حال عليه طراحي امام (ره) يعني مردم‌سالاري اسلامي اقدام مي‌كنند. 
   افشاگري «لدين» از ارتباط مستقيم سران فتنه با امريكا پرده برداشت
مهدي فضائلي كارشناس مسائل سياسي نيز با اشاره به افشاگري جديد مايكل لدين مشاور سابق شوراي امنيت ملي امريكا اظهار داشت: سال 88 گروهي از تحليلگران شواهد و قرائني مبني بر ارتباط بخش داخلي فتنه با بيگانگان و طراحي‌هاي از پيش تعيين شده ارائه دادند و تبيين كردند كه آشوب و فتنه 88 مورد حمايت دشمنان است. 
فضائلي ادامه داد: اظهارات اخير مايكل لدين سند جديدي بر اين مسئله است كه شايد اطلاعات جديدي ارائه نكند اما تحليل‌ كارشناسان درباره وابستگي فتنه را به فكت‌هاي اطلاعاتي مستند مي‌كند و از ارتباط مستقيم سران فتنه با امريكا پرده برمي‌دارد. اين كارشناس مسائل سياسي تأكيد كرد: قابل پيش‌بيني بود كه با فاصله گرفتن از فتنه 88 اطلاعات و اسناد و مداركي درباره آن منتشر شود كه نشان دهد ماهيت جريان فتنه چه بوده است. وي بر همين اساس افزود: بنابراين ماهيت جريان فتنه براي كساني كه در اين مسئله ترديد داشتند بهتر شناخته خواهد شد. 
  خيانت سران فتنه به ملت ايران با اعترافات «لدين» آشكارتر شد
اسماعيل كوثري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي نيز در خصوص اعترافات مايكل لدين (مشاور سابق شوراي امنيت ملي امريكا) پيرامون ارتباط سران فتنه با امريكا، اظهار داشت: صهيونيست‌ها و استكبار جهاني هميشه به دنبال يك جنگ رواني هستند تا بتوانند افكار عمومي دنيا را براي فشار بيشتر به ايران به دست گيرند تا بتوانند به اهداف خود برسند. 
اين نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: اين درحالي است كه ايران نه تنها به دنبال بمب اتم نيست، بلكه طبق حكم مقام معظم رهبري سلاح‌هاي كشتار جمعي از جمله بمب اتم به هيچ وجه مورد قبول ما نيست. 
كوثري با بيان اينكه خيانت سران فتنه به ملت با پيشنهاد تحريم بيشتر ايران به امريكا آشكارتر شده است، گفت: طبق اعتراف مايكل لدين درخصوص نامه سران فتنه به امريكا، اين فتنه‌گران با اين ادعا كه ايران به دنبال بمب اتم است از امريكا خواستند تحريم‌هاي بيشتري عليه كشورمان اعمال كند. وي در پايان خاطرنشان كرد: دستگاه‌هاي امنيتي و قوه قضائيه بايد به اين مسائل ورود كنند و با افرادي كه چنين مطالبي را به دشمن انتقال مي‌دادند، برخورد قانوني كنند. 
   افشاگري لدين از نقشه امريكا براي ايجاد تغيير در انتخابات مجلس خبر مي‌دهد
سعدالله زارعي كار‌شناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با تسنيم، درباره افشاگري جديد مايكل لدين مشاور سابق شوراي امنيت ملي امريكا اظهار داشت: ارتباط امريكا و هيئت حاكمه اين كشور با فتنه‌گران، موضوعي است كه به دليل كثرت اسناد و مدارك، بي‌نياز از اطلاعات جديد است اما نكته قابل توجه اين است كه مي‌توان بر مبناي اين افشاگري برنامه‌هاي آينده امريكايي‌ها را در خصوص تغييرات در ايران پيش‌بيني كرد. 
وي ادامه داد: بايد تأكيد كنيم كه ارتباط عوامل امريكايي با فتنه‌گران محدود به سال 88 يا 87 نيست بلكه اسناد و مدارك نشان مي‌دهد برنامه فتنه بزرگ88 از آخرين سال‌هاي حيات پر بركت حضرت امام كليد خورده است. 
اين كار‌شناس مسائل سياسي تصريح كرد: شخصيت‌هايي كه از سال 66 فعاليت خود را در جهت ايجاد مقدمات فتنه آغاز كرده بودند در نشرياتي مانند كيان خط فكري و انسجام نيروهاي خود را كليد زدند و از همين رو شاهد هستيم كه برنامه‌هاي آغازين فتنه در‌‌ همان سال‌ها شروع مي‌شود. بعد‌ها همين افراد در فتنه 88 اهداف تعيين شده را پيش بردند. 
زارعي با بيان اينكه اهميت افشاگري‌هاي مايكل لدين به اطلاعات داده شده نيست، تأكيد كرد: به جاي بررسي حرف‌هاي مايكل لدين بايد پرسيد كه چرا اين حرف‌ها در اين مقطع زماني مطرح شده است، در پاسخ بايد گفت، مايكل‌لدين از نقشه راهي صحبت مي‌كند كه امريكايي‌ها و عوامل فتنه تلاش مي‌كنند يك تحول ماهيتي در انقلاب اسلامي پديد بياورند و كاري كه در سال 88 نتوانستند دست بيابند را در سال 94 انجام دهند. 
وي خاطرنشان كرد: هدف اصلي امريكا ايجاد يك تغيير اساسي به وسيله انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي در كشور است، آنها مي‌خواهند افرادي به مجلس راه يابند كه اهداف امريكا با قوت بيشتري در نظام جمهوري اسلامي پيش برود. اين كار‌شناس سياسي در پايان گفت: ملت بيدار و هميشه در صحنه تمامي اين برنامه‌ها امريكا را ناكام خواهند گذاشت و رؤياي آنها را به خواب آشفته بدل خواهند كرد. 
   سران فتنه عالماً و عامداً در زمين دشمن بازي كرده‌اند
محسن كوهكن نايب‌رئيس جبهه پيروان نيز با اشاره به افشاگري مايكل لدين مشاور سابق شوراي امنيت ملي امريكا و درخواست سران فتنه از دولت اوباما اظهار داشت: انتشار اين نامه بيانگر اين است كه جريان فتنه 88 يك اعتراض داخلي و خودجوش به انتخابات از سوي موسوي نبوده است. 
كوهكن با بيان اينكه مقام معظم رهبري بارها عمق فتنه را تبيين كرده و شكافته‌اند، گفت: با گذشت سال‌ها از فتنه 88 معظم‌له هنوز اين مسئله را يادآوري كرده و ابعاد آن را بيان مي‌كنند، لذا اين مسئله نشان مي‌دهد كه افراد داخلي مرعوب با رابطين در خارج ارتباط نزديك داشته و براي انجام كودتاي آرام و مخملي زمينه‌سازي كرده‌اند. 
نايب‌رئيس جبهه پيروان تأكيد كرد: هر چه اين مدارك و شواهد بيشتر منتشر شود به كساني كه به دنبال حقايق هستند كمك مي‌كند كه بدانند واقعيت فتنه 88 چه بوده است و متوجه شوند كه چقدر اين دو (موسوي و كروبي) عالماً و عامداً در زمين دشمن بازي كرده‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن