تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بادرود عنوان کرد خانواده محکومین با ساختن فیلم وداع و مظلوم‌نمایی اقدامات قوه قضاییه را تحت‌الشعاع قرار ندهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بادرود عنوان کرد
خانواده محکومین با ساختن فیلم وداع و مظلوم‌نمایی اقدامات قوه قضاییه را تحت‌الشعاع قرار ندهند
امام جمعه بادرود گفت: خانواده محکومین با ساختن فیلم وداع و مظلوم‌نمایی اقدامات قوه قضاییه را تحت‌الشعاع قرار ندهند.

خبرگزاری فارس: خانواده محکومین با ساختن فیلم وداع و مظلوم‌نمایی اقدامات قوه قضاییه را تحت‌الشعاع قرار ندهند



به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود گفت: در هفته گذشته شاهد اقدام قابل تقدیر قوه قضاییه در اجرای حکم یکی از محکومان فساد مالی بودیم، این اقدام سبب اطمینان بیشتر مردم به این قوه شده است. وی ادامه داد: از اطرافیان محکومین درخواست می‌کنیم با ساختن فیلم وداع و مظلوم‌نمایی این اقدام قانونی قوه قضاییه را تحت‌الشعاع قرار ندهند.
امام جمعه بادرود خاطرنشان کرد: مقابله با مفسدان دانه‌درشت در این نظام باید در صدر اقدامات قوه قضاییه قرار گیرد و هرکس که تخلف مالی انجام داده و سبب تضییع حقوق حقه مردم شده به دور از اسم و عنوان به اشد مجازات برسد.
خطیب جمعه بادرود در ادامه تصریح کرد: امروز به نام روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است، مقاومت تنها رمز  و راز موفقیت و پیروزی است و هرگاه مردم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اسلام مقاومت کرده‌اند، پیروزی رقم خورده است، ما امروز امت واحده اسلامی هستیم و باید در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنیم.
وی بیان کرد: برجام هسته‌ای میان ایران و کشورهای 5+1 در حال طی کردن مراحل قانونی خود است و در این حین آمریکایی‌ها با ادبیات همیشگی خود در حال بدعهدی و نشان دادن شرارت خود هستند. امام جمعه بادرود تأکید کرد: اعلام می‌کنیم در برابر آمریکا هیچ‌گاه تسلیم نخواهیم شد و مسئولان نظام هم در بررسی این برجام تمامی خطوط قرمزهای نظام را مدنظر قرار دهند.
قاسمی در پایان با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، اضافه کرد: در این ایام سعی کنیم با آذین‌بندی شایسته شهر و برگزاری جشن‌های شایسته فرهنگ معصومی که همان فرهنگ فاطمی است و همچنین فرهنگ رضوی را برای مردم تبیین کنیم.
انتهای پیام/53057/ذ20  

94/05/23 - 16:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن