تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصولگرایان اجازه بدنام کردن خود را به وسیله اقلیت ندهند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اصولگرایان اجازه بدنام کردن خود را به وسیله اقلیت ندهند
کد خبر: ۵۲۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 14 August 2015


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه تندرو از ناحیه هر گروهی باشد توجیهی ندارد، عنوان کرد: نباید اجازه داد افرادی با تندروی، طیف منطقی و معتدل اصولگرایان را متهم به برخورد تند کرد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با تاکید بر اینکه به جای تندروی باید با منطق نقد کرد گفت: تندروی از ناحیه هر گروهی باشد توجیهی ندارد. در جریان سال 88 یک عهده ای با تندروی ها کل کشور را بهم ریختند و به تنش کشاندند. آن حرکات ها همواره محکوم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: حتی در شرایط فعلی نیز تندوری ها محکوم است. بنابراین هر کسی نقدی دارد مستدل و منطقی حرفش را بزند.

وی تاکید کرد: ظرفیت نظام و انقلاب و کشور به گونه ای است  که می شود که حرفهای منطقی زد دلیلی بنابراین دلیلی برای تندروی وجود ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جامعه آمادگی پذیرش تندروی ندارد. بحث ها را می توان منطقی دنبال کرد جامعه ما همیشه حرفهای منطقی را می پذیرد. تندروی از طرف هرگروهی باشد جواب نمی دهد بلکه اثر عکس دارد.

قادری تاکید کرد: طیف اصولگرا همانطور که در مقاطع مختلف عمل کرده نسبت به نظام و انقلاب احساس مسئولیت بیشتری می کند و این را بارها نشان داده است. در این مقطع زمانی اگر اصولگرایان انتقادی دارند نباید اجازه ندهد طیف‌هایی به اسم اصولگرایی، تندروی و افراطی کنند وهمچنین مراقب باشند تا طیف مقابل تندروی ها را به اصولگرایان نسبت ندهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان لاویت اظهار داشت: در حقیقت اصولگرایان باید دلسوزانه و از روی تعهد و تعلق خاطر نظام و انقلاب عمل کنند تا نه زمینه برای افراد تندرو فراهم شود و نه اینکه افرادی که منشی تندرو دارند، طیف منطقی و معتدل اصولگرایان را به تندروی متهم کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن