تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین سفر وزیر امور خارجه آمریکا به کوبا در ۷۰ سال اخیر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اولین سفر وزیر امور خارجه آمریکا به کوبا در ۷۰ سال اخیر
وزیر امور خارجه آمریکا امروز جمعه به منظور بازگشایی رسمی سفارت ایالات متحده در کوبا و برافراشته شدن پرچم آمریکا در هاوانا به این کشور سفر می کند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، از سال ۱۹۴۵ میلادی تا کنون این برای نخستین بار است که وزیر امور خارجه آمریکا به کوبا سفر می کند.  

سفارت آمریکا در هاوانا در همان محل قدیمی خود قرار دارد این محل از سوم ژانویه ۱۹۶۱ یعنی زمان قطع روابط آمریکا با کوبا، تا کنون تعطیل بوده است.

سفر «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا، به هاوانا برای برافراشتن پرچم آمریکا در حالی است که پرپم کوبا در تیرماه سال جاری در آمریکا به اهتزاز درآمد.

بازگشایی سفارت‌خانه‌های دو کشور شش ماه پس از آن صورت می‌گیرد که «رائول کاسترو» رهبر کوبا و «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، اعلام کردند دو کشور روابط سیاسی خود را از سر می‌گیرند.



منبع: فارس


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن