تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 7 ميليارد ريالي خيرين گلستاني به کميته امداد اين استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۵ق.ظ)
کمک 7 ميليارد ريالي خيرين گلستاني به کميته امداد اين استان موج-کميته امداد امام خميني (ره) گلستان طي مراسمي از حدود 20 نفر از نيکوکاران اين استان که در ماه مبارک رمضان امسال به نيازمندان کمک کردند، تجليل به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که پنج شنبه شب در سرسراي اشراق صدا و سيماي مرکز گلستان برگزار شد، مديرکل کميته امداد اين استان طي سخناني با قدرداني از تلاش‌ها و کمک‌هاي خيرين و شرکت در طرح‌هاي اين نهاد، برلزوم استمرار اين همکاري‌ها تاکيد کرد.
ابراهيم باغباني گفت: ماه مبارک رمضان امسال و درقالب طرح دست‌هاي آسماني نيکوکاران گلستان مجموعاً 15 ميليارد ريال جهت اطعام نيازمندان و مددجويان تحت پوشش کميته امداد استان هزينه کردند که براساس آن 300 هزار نفر سر سفره‌هاي اطعام خيران روزه خود را افطار کردند.
وي گفت: علاوه بر اين، خيرين گلستاني درآيين هاي جشن رمضان که در 14 شهرستان اين استان برگزار شد مجموعاً مبلغ 7 ميليارد ريال به اين نهاد کمک نقدي کردند.
باغباني هم چنين بااشاره به اجراي طرح اکرام ايتام و طرح محسنين کميته امداد، اضافه کرد: در اين دو طرح نيز افزون بر پنج هزار و 600 حامي جديد مشارکت داشتند و سرپرستي 6 هزار و 400 نفر از ايتام و مددجويان را قبول کردند.
وي بابيان اين که پيش از اين نيز 17 هزار خير گلستاني در طرح‌هاي اکرام ايتام و محسنين مشارکت داشته و همچنان دارند، اضافه کرد: هم اکنون مجموع حاميان در اين دو طرح حدود 23 هزار نفر است.
باغباني تصريح کرد: با افزايش تعداد حاميان، هم اکنون ميزان دريافتي هر يتيم و نيز فرزندان خانواده‌هاي نيازمند در طرح محسنين از مبلغ 600 هزار ريال در ماه به 900 هزار ريال افزايش يافته است.
مديرکل کميته امداد گلستان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر خيرين و حاميان دو طرح اکرام ايتام و محسنين ماهانه مبلغ دو ميليارد و 500 ميليون ريال کمک نقدي پرداخت مي‌کنند.
وي، سرکشي از افزون بر دو هزار خانوار مددجوي تحت پوشش اين نهاد در ماه مبارک رمضان با همراهي مسوولان و خيرين را از ديگر برنامه‌هاي کميته امداد برشمرد و گفت: درمجموع طي ماه مبارک رمضان امسال نيکوکاران گلستاني مبلغ 25 ميليارد ريال به نيازمندان و مددجويان کمک کردند.
همچنين نماينده مردم شهرستان‌هاي مينودشت، گاليکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم ضمن قدرداني از کمک‌هاي خيرين به کميته امداد، دستگيري از نيازمندان را توفيقي الهي دانست و برلزوم ترويج بيشتر اين سنت حسنه درجامعه تاکيد کرد.
عبدالکريم رجبي گفت: مشارکت نيکوکاران گلستاني در امورات عام المنفعه به ويژه دستگيري از نيازمندان قابل تقدير است زيرا اين استان به لحاظ درآمد سرانه از استان‌هاي کم برخوردار کشور است.
وي همچنين برلزوم تخصصي شدن فعاليت‌هاي نهادهاي حمايتي از جمله کميته امداد و بهزيستي در کشور تاکيد کرد و گفت: با تخصصي شدن فعاليت‌ها کميته امداد مي‌تواند تنها درحوزه حمايت از نيازمندان و بهزيستي نيز درحوزه توانبخشي و توانسازي معلولان وارد شود.
رجبي هم چنين آمادگي وکلاي ملت بويژه نمايندگان مردم گلستان در مجلس براي رفع موانع قانوني تخصصي شدن فعاليت‌هاي نهادهاي حمايتي و نيز تصويب قوانين لازم درحوزه شناسايي و استفاده بهينه از مشارکت خيرين در امور مختلف را اعلام کرد.
دراين مراسم معنوي آيت الله عبدالهادي حسيني شاهرودي نماينده مردم گلستان درمجلس خبرنگان رهبري، چهار تن از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و تعدادي از فرمانداران و نيز جمع زيادي از نيکوکاران گلستاني حضور داشتند.
هم اکنون کميته امداد گلستان افزون بر 57 هزار خانوار با جمعيتي افزون بر 110 هزار نفر را تحت پوشش حمايت‌هاي مختلف دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن