تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814199317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش افخم به اظهارات اوباما |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واکنش افخم به اظهارات اوباما
سخنگوی وزارت خارجه در خصوص مصاحبه اخیر رئیس جمهوری امریکا و اظهارات وی در خصوص تغییر در سیاست و گذار درایران ٬ضمن تکراری خواندن آن گفت :رئیس جمهوری امریکا روندهای اصیل و واقعیت‌های قریب چهار دهه اخیر جامعه ایران را نادیده گرفته است .
کد خبر: ۵۲۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ - 13 August 2015


سخنگوی وزارت خارجه در خصوص مصاحبه اخیر رئیس جمهوری امریکا و اظهارات وی در خصوص تغییر در سیاست و گذار درایران ٬ضمن تکراری خواندن آن گفت :رئیس جمهوری امریکا روندهای اصیل و واقعیت‌های قریب چهار دهه اخیر جامعه ایران را نادیده گرفته است .

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم افزود : اقتدار و جایگاه ایران نه تنها متکی بر فرهنگ و تمدن کهن ایرانی و اسلامی است ٬ بلکه ایستادگی مردم ایران مقابل سلطه طلبی و تهدید و حمایت اصولی از ملت های مظلوم از علل مهم آن است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با رد ادعای انزوای ایران گفت :از دیدگاه ما و بسیاری از ملتهای آزاد جهان این رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستند که در جامعه بین المللی منزوی و مطرود می باشند و آنچه نیازمند تغییر و تحول است سیاست و نظام اداره ایالات متحده آمریکا و رویکرد آن نسبت به ملتهای مستقل می باشد.

سخنگوی وزارت خارجه اضافه کرد: امریکا مدت هاست با فاصله گرفتن از منافع واقعی مردم امریکا ، بانی و حامی جنگ افروزی ، نا امنی و بی ثباتی در منطقه ما بوده است و حمایت همه جانبه از رژیمی که متهم به نقض فاحش حقوق فلسطینیان و جنایات جنگی است و کشتار کودکان بی دفاع فلطسینی که از تلخ ترین خاطرات ملتهای منطقه است ، از معدود مواردیست که به نزول اعتبار و نفوذ امریکا در این منطقه انجامیده و بی تفاوتی امریکا نسبت به ریشه های بی اعتباری تدریجی خود موضوع بحث و بررسی اندیشمندان جامعه امریکا است.

افخم افزود: اگر مقامات امریکایی به میزان اعتبار و وجهه خود نزد ملت های جهان وبویژه در جهان اسلام درنگی واقع بینانه داشته باشند، از فرصت های نادر موجود برای بازنگری در چندین دهه سیاست اشتباه برپایه جنگ افروزی و حمایت از تروریسم استفاده می کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن