تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل آباد خبرگزاری پانا: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در سفر به شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد از پروژه های عمرانی این سه شهرستان در حوزه راه و شهرسازی بازدید کرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد ساعت 12:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا اخوان عبداللهیان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه هدف از این بازدید رفع مشکلات موجود در حوزه راه و شهرسازی است، گفت: عمده مشکلات شهرستان ها تکمیل پروژه ها و سرعت بخشیدن به آنها و اصلاح طرح های جامع و تفصیلی است که در سفر به این سه شهرستان، این مشکلات مورد بررسی و راهکارهای اجرایی آن در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه دو بانده شدن محور سه راهی شادمهر به کاشمر به طول 110 کیلومتر، ارتقاء وضعیت محور کاشمر به نیشابور به راه اصلی، بهسازی محور بردسکن به سبزوار و احداث راه روستایی کلاته تیمور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی می باشد ، اظهار داشت: محورهای شهرستان های مذکور با اولویت های راهداری روکش آسفالت خواهد شد.
اخوان عبداللهیان در خصوص پروژه های مسکن مهر شهرستان کاشمر گفت: پایان کار مسکن مهر شهرستان کاشمر توسط شهرداری صادر و معابر آن آسفالت خواهد شد.
گفتنی است در این سفر همچنین بهسازی و احیای بافت فرسوده مسجد جامع بردسکن و ساخت مصلای این شهرستان با رویکرد فرهنگی مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.
بازدید از بافت فرسوده و کنارگذر شهرستان بردسکن از طریق اختصاص قیر رایگان از محل اعتبارات ماده 180  جهت اتمام پروژه های نیمه تمام و بازدید از باند دوم محور بردسکن – خلیل آباد به طول 25 کیلومتر از دیگر برنامه های این سفر بود.
گفتنی است در این بازدید محمد اسماعیل نیا نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی، مجتبی شاکری فرماندار بردسکن، مهدی هنرور شهردار بردسکن، محمد پارسا مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مه آور مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مسوولان شهرستان های بردسکن و کاشمر، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی را همراهی می کردند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن