تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806336324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران امروز به صفحات اینستاگرامی سرک کشیده و گلچینی از جذابترین اتفاقات این صفحات را جمع آوری کرده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

هر چند که این امر باعث کاهش شایعات درباره افراد معروف شده است اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری صفحات اینستاگرام هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین جزئیات زندگی این افراد را با طرفدارانشان در میان گذارد.


صفحه منتسب یه آیت الله هاشمی تصویری از سخنرانی آیت الله هاشمی در حسینیه جماران به اشتراک گذاشت و سخنی از وی را منتشر کرد، آیت الله هاشمی در این سخنرانی یادآور شد: برکت انقلاب خود را از اینجا نشان داد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران تأکید کرد: برکت انقلاب خود را از اینجا نشان داد.


صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی عکسی کمیاب از شهدای غواص را به اشتراک گذاشت.عکس کمیاب از غواصان دست بسته


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



عکس کمیاب از غواصان دست بسته


علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود با انتشار مصاحبه ای از خود این نکته را بیان کرد که باید آوین نامه سوال از وزیر باید تغییر کند و جواب بعد از سوال قرار گیرد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اخیر مجید انصاری معاون پارلمان رئیس‌جمهور درباره سؤالات نمایندگان از وزرا، اظهار داشت: اینکه معاون محترم پارلمانی آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند در جریان بررسی سؤال نمایندگان از وزرا باید در نوبت آخر، وزیر مربوطه صحبت کند نه نماینده سؤال‌کننده، حرف درستی است.
وی با بیان اینکه همیشه باید جواب بعد از سؤال قرار گیرد نه قبل از سؤال، افزود: در سؤال از رئیس‌جمهور هم در آیین‌نامه داخلی مجلس به همین شکل عمل می‌شود و لازم است آیین‌نامه سؤال از وزیر اصلاح شود.
مطهری همچنین گفت: سخن آقای انصاری درباره لزوم رأی‌گیری در زمینه وارد بودن یا نبودن سؤال، درست نیست، چون اگر سؤال وارد نباشد، اصلاً نباید در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد،‌ هر سؤالی که در صحن علنی مطرح می‌شود، به این معناست که از نظر هیأت رئیسه مجلس سؤال وارد است.
نماینده تهران در مجلس بر همین اساس یادآور شد: در شکل فعلی هم نتیجه رأی‌گیری تا حد زیادی به نوع پاسخگویی وزیر بستگی دارد، مثلاً در سؤال اخیر از وزیر اقتصاد، آقای طیب‌نیا در وقت مقرر خود بیشتر به بیان کلیات و توضیح اصول علم اقتصاد پرداخت نه به پاسخ دقیق سؤال، البته سؤال‌کننده هم بعداً موارد غیرمرتبط با سؤال را مطرح و احساسات نمایندگان را تحریک کرد و وزیر کارت زرد گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین در شکل فعلی هم اگر وزیر پاسخ‌های دقیق و کامل به سؤال در وقت خودش بدهد، رأی مثبت مجلس را دریافت می‌کند.


عزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما گویا با خارج شدن از پست ریاست سازمان  این روزها فرصت بیشتری برای اینستاگردی پیدا کرده است وی با مرور خاطراتی از گذشته به همراه انتشار عکسی از علی پروین و مهراب شاهرخی در صفحه خود به مرور خاطرات گذشته پرداخته است.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



حق پخش تلوزیونی !
مرحوم مهراب شاهرخی مورد احترام همه فوتبالی‌ها بود . خوزستانی و کپی ایرانی پله !

سال ها با قرمز‌ها و تیم ملی افتخار آفرید.عکس بالایی درکنار علی پروین و حسین کلانی است و در عکس پایینی هم با تیم مورد علاقه من شهباز ، که درسال 54 توانست قهرمان دسته دوم شود و به دسته اول (لیگ برتر آن روز)صعود کند.بعضی از بازی‌ها در استادیوم راه آهن (کنار میدان راه آهن) انجام می‌شد و من هم یکی از تماشاگران ثابت آن!

آقا مهراب همه کاره بود.تیم رابه خوبی راه می آنداخت و نتیجه می گرفت.هر وقت هم در زمین برخوردی پیش می‌آمد مثل بزرگ محله وارد می شد و همه را آرام و راضی می کرد.خدا‌ رحمت‌اش کند. در50 سالگی فوت کرد، به مروارید سیاه معروف بود. .

****پی نوشت****

وارد ایستگاه راه آهن می شدیم و از کنار مسافران ، ریل قطار را می گرفتیم و یه راست می رفتیم پشت درخت هایی که در تصویر می‌بینید، بعد هم به آرامی از میان درخت ها رد شده و روی سکو ها می نشستیم . یعنی بلیت نمی خریدیم!!!

در جلسه با روسای باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ، این خاطره را نقل کردم و با شوخی گفتم ، ازهمان اول عادت داشتم به فوتبال پول ندهم!!
ولی خداییش با اینکه پرداخت حق پخش بر اساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت ، غیر قانونی بود ، مجموعا بیش از 70 میلیارد تومان در این سال ها به فوتبال پرداخت شد .
اگر دیوان محاسبات سراغم آمد، فوتبالی ها کمپوت یادشون نره !
ایجاد ردیف مستقل توسط دولت برای حق پخش فوتبال تنها راه قانونی است.


بازیگران ایرانی دوشنبه شب برای تماشای دیدار بارسلونا و سویا در بازی سوپر کاپ اروپا به استادیوم رفتند، همین موضوع باعث شد تا مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ در صفحه های شخصی خود تصویری از این موضوع به اشتراک بگذارند.
مهراوه شریفی نیا که بسیار خوشحال بود از حضور در استادیوم، برای بانوانی که علاقمند حضور در استادیوم هستند ابراز امیدواری کرد تا آنها نیز به استادیوم بروند.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص





در سال هاى نوجوانى بزرگترين آرزوى من ديدن دربى در ورزشگاه آزادى بود
ديشب تا قبل از تصميم همگانى براى حضور در ورزشگاه فكر مى كردم ديگه استاديوم رفتن برام جذاب نيست.
ولى اشتباه مى كردم
ديشب براى اولين بار فوتبال رو در ورزشگاه ديدم و يكى از بهترين شب هاى عمرم رو سپرى كردم.
البته اگه بازى رئال مادريد يا منچستر يا يكى از تيم هاي ايتاليايي بود خيلي بيشتر مى چسبيد، حداقل طرفدارشون بودم.
جاى تك تك زنان و دخترانى كه مثل من روياى حضور در ورزشگاه رو داشتن و دارن خالى.
دم پوريا پورسرخ هم گرم كه همه ى بچه هاى گروه فيلمبردارى سريال "كيميا" رو براى حضور در ورزشگاه ترغيب كرد و گفت از اين شانسا خيلي كم پيش مياد. خودش هم از بهترين لحظه ى ديشب فيلم گرفت و در صفحه اش منتشر كرد.
ديدار بارسلونا و سويا
سوپر كاپ اروپا
ديشب
تفليس گرجستان
پى نوشت: پوريا پورسرخ، اميرحسين آرمان، خاطره حاتمى، سارا سهيلى و ... همه از بازيگرهاى سريال كيميا هستن




پوریا پورسرخ هم با موج مکزیکی استادیوم همراه شد و ویدئوی جالبی را منتشر کرد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



ديدن يه فوتبال به يادماندني لذتش وقتي دوچندان ميشه كه بطور كاملاً اتفاقي شرايط جور بشه و در كنار جمعي از بچه هاي كيميا از اين اتفاق لذت ببريم... خوشحالم كه در كنار جمعي بودم كه خيلياشون براي اولين بار حضور در استاديوم رو تجربه ميكردن مثل خانم هاي محترم گروهمون مهراوه، زري عماد، سارا سهيلي و خاطره حاتمي كه پا قدمشون ديدن ٩ گل بود اونم تو فوتبالي تو اين سطح... جاي همه دوستان خالي بازي بارسلون و سويا سوپر كاپ اروپا... شهر تفليس،گرجستان
پ.ن : ممنون از سامان ملتي عزيزم دوست قديمي و با معرفت كه زحمت كشيد و يه شب به ياد موندني براي گروهمون رقم زد.


گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه لاله اسکندری در مرکز طبی کودکان نقص ایمنی فرفره بازی کردند و یادی از کودکی خود زنده کردند.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



فرفره بازي...من و لاله جانم. مركز طبي كودكان نقص ايمني. ما هم كودك شديم! اين يك عكس از يك روز زيباست قصد ديگري وجود ندارد!


دیروز خبر خوشی در صفحات اینستاگرام هنرمندان شنیده می شد که حاکی از این بود شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون مادر شده است، به همین مناسبت پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی برای تبریک به این هنرمند پستی را منتشر کرد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



چند لحظه ى پيش فهميدم كه شبنم قلى خانى نازنين مادر شده، شبنم عزيزم از ته دل بهترينها رو براى تو بهترين و نو رسيده ى دوست داشتنى آرزو ميكنم.


رضا صادقی خواننده پاپ ایرانی هم برای قدردانی از حمایت ها  همراهی های طرفدارانش گلی  را به آنها تقدیم کرد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



اين گل تقديم به تمام هواداران جانم... به روز تولدم كه نزديك ميشم حس عجيبى دارم ، مرور ميكنم عمرم و درخشان ترين اتفاقش داشتن هوادارانى هست كه به وجودشون و شعورشون ميبالم.... ٣٦ سال سن و ٢٠ سال روى صحنه بودن و جهانى خاطره كه باهاش عشقبازى ميكنم.... عاشقتونم تا عمرى كه باقى اگرم سال بعدى نبود شماها باشيد و شاد باشيد....


پرستو صالحی در اقدامی عجیب برای حمایت از یک کلینیک دامپزشکی پستی را به اشتراک گذاشت، اما ین نکته ناگفته نماند که هنرمندان کشور برای مردم الگو هستند و با انتشار اینگونه پست ها ممکن است افراد به نگهداری از حیوانات خانگی ترغیب شوند.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



برای درک بیشتر در مورد تاثیرگذاری اینگونه پست های هنرمندان در جامعه، گزارش سرویس فضای مجازی را در این رابطه بخوانید. جهت دسترسی سریع به این گزارش می توانید اینجا کلیک کنید.


علی کریمی به مناسبت چهارمین سال درگذشت بابک معصومی اسطوره فوتسال ایران، تصویری از وی به اشتراک گذاشت و از بابک معصومی یادی کرد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



بابک عزیز، روحت شاد و یادت گرامی


پیام صادقیان بازیکن سابق پرسپولیس که به نظر می رسد با پیوستن به نفت تهران از حاشیه ها دور شده است و در حال آماده سازی خود برای رسیدن به دوران اوج خود است، عکسی با سید جلال حسینی مدافع تیم نفت و تیم ملی ایران به اشتراک گذاشت.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



علی انصاریان که این روزها شدیدا طرفدار عکس های سلفی شده است، این بار هم با انتشار یک عکس سلفی آخر هفته خوبی را برای طرفدارنش آرزو کرد.


از حضور بازیگران در بازی بارسلونا تا عکس کمیاب شهدای غواص



سلام
وقتتون بخير و خوشى.

اميدوارم آخر هفته خوش بگذره كنار هر كى كه دوستش داريد .

چه تو قصه
چه حقيقت
يكى بود
يكى نبوده
يا على



گزارش: حسن امکانی

انتهای پیام/




اشتراک گذاری







۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن