تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سن بروز بيماري‌هاي قلبي يک دهه جلوتر آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
در ايران؛ سن بروز بيماري‌هاي قلبي يک دهه جلوتر آمده است موج - متخصص ايراني مقيم آلمان هشدار داد: سن بروز بيماري‌هاي قلبي در ايران يک دهه جلوتر آمده و اين خطر بزرگي است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي همدانچي ضمن بيان اين مطلب گفت: امروزه بيماري‌هاي قلبي در تمام جامعه جهاني خيلي شايع هستند و بايد اقرار کرد که امروزه با توجه به دامنه وسيع اطلاعاتي که در دسترس همه وجود دارد، کسي نيست که از عوارض چاقي و استعمال دخانيات اطلاع نداشته باشد. به‌عنوان مثال، همه افراد مي‌دانند که دخانيات و ابتلا به چاقي بيماري‌هاي وخيمي مثل بيماري‌هاي قلبي و عروقي را به دنبال دارد.
استاد دانشگاه فردريک شيلر تصريح کرد: توصيه من به مردم ايران اين است که به دانسته‌هاي خود عمل کنند، چرا که کشور ما جامعه‌اي جواني دارد و طبق آمار در حدود 70 درصد از جامعه‌اي ما زير 35 سال سن دارند و اکنون سن ابتلا و بروز بيماري‌هاي قلبي يک دهه جلوتر آمده است.
وي هشدار داد: اگر جوانان ايراني به اين رژيم غيرمعمول و سبک زندگي نامناسب و کنترل نکردن اضافه وزن خود و هم‌چنين استفاده از دخانيات ادامه دهند، ما در عرض 10 سال آينده با تعداد انبوهي از بيماران قلبي مواجه خواهيم بود که اين پيشبيني بسيار هشداردهنده است و بايد از امروز براي آگاهي دادن به نسل جوان اقدام کنيم.
اين متخصص اکو و پرفشاري ريه اشاره کرد: ششمين بار است که افتخار حضور در کنگره‌هاي بين‌المللي قلب رضوي را دارم و اين کنگره خوشبختانه از لحاظ غناي علمي و کيفيت اجرايي بسيار اميدوارکننده و خوشحال‌کننده است.
وي برگزاري کنگره‌ها را مجمعي براي ديدگاه‌هاي گوناگون از کشورهاي مختلف و در حقيقت نشانه اتحاد و همبستگي ملت‌ها دانست.
همدانچي اشاره کرد: بايد بگويم سالانه که به اين‌جا مي‌آيم، پربارتر شدن کنگره‌ها و تجهيزات بيمارستان و خدمات درماني اين مرکز را به چشم خود مي‌بينم و آينده روشني را براي اين سيستم پيشبيني مي‌کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن