تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814256630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای آتش بس بین حزب الله لبنان و شورشیان سوری آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اجرای آتش بس بین حزب الله لبنان و شورشیان سوری آغاز شد بین الملل > خاورمیانه - واحدمرکزی خبر نوشت:

اسوشیتدپرس در گزارشی از بیروت به قلم باسم عمرو نوشت: یک شبکه تلویزیونی لبنانی و فعالان اعلام کردند آتش بس دو روزه ای که بین مبارزان حزب الله لبنان و گروه های شورشی و ستیزه جو در یک شهر مرزی سوریه مورد توافق قرار گرفته بود، روز چهارشنبه به اجرا در آمد.
براساس گزارش کانال تلویزیونی «المنار» حزب الله و بنابر اعلام گروه «دیده بان حقوق بشر سوریه» مستقر در انگلیس، آتش بس، درگیری را در شهر زبدانی و دو روستای شیعه نشین شمالی، فوعه و کفریا، متوقف کرد.
بیش از یک ماه است نیروهای دولتی سوریه و حزب الله، متحدان آنها، تلاش می کنند زبدانی را که زمانی پایگاه شورشیان بود، به طور کامل تصرف کنند.
ائتلافی متشکل از گروه های شورشی که خود را «جیش الفتح» می خواند، با حمله به روستاهای تحت محاصره فوعه و کفریا در استان ادلب، که روستاییان عمدتا شیعه را در خود جای داده است، تلافی کرد.
تعداد زیادی از غیرنظامیان به علت درگیری های آنجا گیر افتاده اند.
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد در آتش بس، میانجیگران ایران و حزب الله با جنگجویان در زبدانی درباره تامین امنیت اتوبوس ها به منظور خارج کردن ستیزه جویان از این شهر در ازای فراهم کردن امکان ورود کمک های بشردوستانه و غذایی به داخل فوعه و کفریا، مذاکره خواهند کرد.
این گروه افزود برخی از جنگجویان از ترک زبدانی خودداری می کنند.
آتش بس در مورد همه در این منطقه از جمله نیروهای دولتی سوریه صدق می کند. 4949

کلید واژه ها: حزب الله - سوریه - لبنان -




چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 19:55:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن