تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکي: پرطرفدار بودن سپاهان - پرسپوليس دليل حساسيت بازي آنهاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۷ب.ظ)
از اينکه دوباره برانکو را مي بينم خوشحال هستم فرکي: پرطرفدار بودن سپاهان - پرسپوليس دليل حساسيت بازي آنهاست موج - سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان مي‌گويد که ديدار تيمش مقابل پرسپوليس از اين جهت حائز اهميت است که دو تيم پرطرفدار هستند.
به‌گزارش خبرگزاري موج، حسين فرکي در کنفرانس خبري پيش از ديدار سپاهان - پرسپوليس گفت: دو تيم هواداران زيادي دارند و اميدواريم به دليل اينکه از امتياز خانگي بهره مي‌بريم، بازي خوبي انجام داده و بتوانيم در اين بازي نتيجه لازم را بگيريم. اين بازي از اين جهت حائز اهميت است که هواداران دو تيم پرطرفدار در کشور، مقابل هم قرار مي‌گيرند.
وي افزود: به هر حال بازي برابر پرسپوليس براي ما از بازي‌هاي دشوار است و بايد اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم. البته براي اين بازي روي بازيکنان خوب‌مان که بعد از دو پيروزي شرايط خوبي دارند، حساب باز کرده‌ايم و اميدواريم در بازي مقابل حريفي مثل پرسپوليس که برانکو سرمربي آن و دوست خوب من است، بتوانيم بازي خوبي انجام دهيم. از اين بابت هم خوشحالم که من و برانکو دوباره يکديگر را مي‌بينيم.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: اين بازي مي‌تواند من و برانکو را ياد خاطرات گذشته بياندازد. بازهم به برانکو حضورش در اصفهان خيرمقدم را مي‌گويم و براي او آرزوي موفقيت دارم.
فرکي در واکنش به سؤال يکي از خبرنگاران مبني براينکه پرسپوليس تيم زخم‌خورده‌اي است که مي‌تواند کار را براي سپاهان سخت کند، خاطرنشان کرد: همان ابتداي صبحت‌هايم گفتم که فردا بازي سختي با پرسپوليس داريم. اين تيم در دو بازي گذشته‌اش نتيجه نگرفته و انتظارات از پرسپوليسي‌ها بالاست. بازي فردا براي پرسپوليسي‌ها اهميت دارد، اما براي ما اهميتش بيشتر است.
مربي پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال که او و برانکو از يکديگر شناخت دارند و آيا اين موضوع روي روند بازي تأثيرگذار است يا خير، گفت: آشنايي من و برانکو از نظر فني مشکلي در بازي ايجاد نمي‌کند. البته ما دو نفر به خوبي به تفکرات هم اشراف داريم، اما چيزي که در بازي فردا اهميت دارد تفکرات بازيکنان است. اين مسئله باعث زيباتر شدن بازي خواهد شد.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا از خريدهاي اين فصل تيمش رضايت داشته يا خير و اکنون وضعيت مصدوميت لئوناردو پادواني به چه شکل است، گفت: به هر حال ما در اين فصل بازيکنان زيادي جذب نکرديم. متأسفانه در بازي قبلي هم پادواني را به دليل مصدوميت از دست داديم. با اين حال از حبيب گرگاني رضايت کامل دارم و با توجه به اينکه او تازه به جمع ما اضافه شده، عملکرد خوبي هم داشته است. نجفي هم بازيکن جواني است که به جمع ما اضافه شده و مطمئناً آينده خوبي خواهد داشت. اميدوارم با اين بازيکنان بتوانيم به نتايج خوبي دست پيدا کنيم.
فرکي ادامه داد: به هرحال جوان‌ها فرصت اين را دارند که خودشان را نشان بدهند و ما هم اين فرصت را به آنها مي‌دهيم.
وي در خصوص وضعيت احسان حاج‌صفي هم گفت: به اعتقاد من حاج صفي مي‌تواند عملکرد بهتري داشته باشد و خوشبختانه انگيزه بالايي هم دارد. با آمدن گرداني، حاج‌صفي مي‌تواند در خط حمله هم براي سپاهان بازي کند. من خوشحالم که حاج‌صفي توانايي بازي در سه پست را دارد.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان در خصوص اينکه شنيده مي‌شود پريرا در ايران حضور ندارد و فردا هم مقابل پرسپوليس بازي نمي‌کند، عنوان کرد: ابتدا بايد بگويم پريرا ايران است و دوم اينکه در ترکيب 18 نفره ما قرار خواهد گرفت.
فرکي در پاسخ به اين پرسش که آيا بهتر نيست يک هافبک برزيلي به ترکيب سپاهان اضافه شود، خاطرنشان کرد: فعلا نيازي به بازيکن مياني نداريم، چون هافبک‌هاي خوبي مانند کريمي و نويدکيا را در اختيار داريم، اما مطمئن باشيد اگر در اين پست به بازيکن نياز داشته باشيم قطعا براي جذب او اقدام خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن