تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802732617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترسیم نقشه راه صداوسیمای مرکز یزد؛ از بازگشت رنگ ها تا در اولویت قرار گرفتن نشاط اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ترسیم نقشه راه صداوسیمای مرکز یزد؛ از بازگشت رنگ ها تا در اولویت قرار گرفتن نشاط اجتماعی استان‌ها > یزد - صدا و سیمای مرکز یزد که سال های اخیر رتبه چشمگیری از نظر عملکرد در سطح کشور کسب نکرده، در هفته جاری، میزبان نمایندگان رسانه ها بود تا خبرنگاران با معاونان جدید سیما و صدا آشنا شوند و نقشه راه این مرکز نیز برای آنان تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، جبرئیل نجفی و داوود سیروس معاونان جدید سیما و صدای مرکز یزد باحضور در جمع خبرنگاران به تشریح دیدگاه و برنامه خود در مسئولیت خود پرداختند.   معاون جدید سیما زیر تیغ منتقدان: بدون مطالعه نیامده ام طبق اعتقاد معاون جدید سیما و در لابه لای سخنانش در جمع خبرنگاران، اگر صدا و سیمای یزد در حوزه صدا از صد، نمره 10  بگیرد، در حوزه سیما نزدیک به صفر است! جبرئیل نجفی معاون جدید سیمای یزد که یک امرداد امسال از تبریز خداحافظی و برای تحویل پست معاونت سیمای یزد به این مرکز آمده، در این نشست به شدت زیر تیغ نگاه منتقدان به سیمای یزد قرار گرفت. از این رو، وی راه همراهی با خبرنگاران پیش گرفت و او هم بر نقاط ضعف سیمای یزد تأکید کرد و به برنامه هایش برای برون رفت از این وضعیت پرداخت.
طبق گفته هایش، او بدون مطالعه و شناخت به یزد کوچ نکرده، بلکه پنج ماه از بیرون بر سیمای مرکز یزد تمرکز داشته و این مدت اخبار مربوط به یزد و حتی کتاب های مرتبط با یزد شناسی را برای شناخت این استان و آگاهی از وضعیت آن مطالعه کرده است.
طبق تحلیل نجفی، رنگ و لعاب و گرافیک درون شبکه استانی یزد کمتر دیده می شود. از این رو، وی از بازگشت رنگ به سیمای یزد سخن گفت و با تأکید بر ارتقای نشاط اجتماعی و شادکامی، از برنامه های مد نظر این معاونت خبر داد.
او با تکیه بر نگاه حرفه ای، شناخت مخاطب را نخستین اولویت برای جهت دهی به برنامه ها عنوان کرد و نیاز سنجی، توجه به امتیاز ها و محتوای بومی را از دیگر مواردی دانست که قرار است از این پس و در زمان معاونت وی، از سوی سیمای یزد اعمال شود.
از جمله رویکرد های جدید برنامه های سیمای یزد، شناخت این استان از نگاه های تازه، تأکید بر شب های یزد از ارتفاع و معرفی یزد و ابعاد گسترده آن از سوی وی عنوان شد.
او از دغدغه های جدید سیمای یزد، از برنامه هایشان برای بازدید ها و دوره های آموزشی برای تهیه کننده ها و کارگردان ها گفت و درک آسیب های اجتماعی، سلامت و محیط زیست از سوی دست اندر کاران سیما را یک ضرورت دانست و معرفی ابعاد مختلف یزد در حوزه های صنعت، پزشکی، علمی و گردشگری را از اولویت ها عنوان کرد.
وی همچنین ضمن تأکید بر بومی بودن محتوای برنامه ها و همچنین بومی بودن هنروران عرصه سیما، به تلاش برای جذب سرمایه ها و نیروهایی جدید در این عرصه اشاره کرد و وجود اتاق فکر برای هم اندیشی در خصوص ارتقای برنامه ها را از برنامه های سازمان عنوان کرد.
معاون جدید صدا: برای جذب نیروهای جدید فراخوان می دهیم صدای یزد نیز که بالاترین رتبه آن در سال گذشته، طبق گفته معاونان، دوازدهم کشوری بوده، روز 19 امرداد معاون خود را شناخت.
داوود سیروس، که از استان فارس به معاونت صدای یزد کوچ کرده، از همان ابتدا با سخن حافظ کلام آغاز کرد و تا انتها نیز با تکیه بر فرهنگ بومی یزد و استفاده از فرصت ها و گنجایش های این استان، رویکرد معاونت تحت مدیریت اش را سوق رفتن به سوی رویکرد های جدید و ساختار های جذاب عنوان کرد.
وی در حالی که اصطلاحات تخصصی حوزه خود را بسیار در پاسخ به پرسش ها به کار می برد، فرصت تکرار، فرصت تعمیم و فرصت تولید را از جمله برنامه هایی دانست که قرار است از این پس با برنامه های صدای یزد همگام باشد.
او از احترام به مخاطبان گفت و انجام نظر سنجی های فصلی را مبنای افکار سنجی های معاونت صدا دانست.
طبق گفته وی، 50 درصد گنجایش شبکه در زمان مدیریت اش، گویش یزدی خواهد بود و قرار است در برنامه های صدای این مرکز، همه گنجایش های یزد همراه با شادی های معنوی و نشاط اجتماعی مد نظر قرار گیرد.
وی با تأکید بر اصل تنوع، گویندگی نمایش، کارگردانی نمایش و ادبیات نمایشی یزد را دارای جای کار بسیار دانست و از فراخوانی خبر داد که قرار است طی آن، از نیروهای انسانی جدید برای حضور در این سه عرصه دعوت شود.

کلید واژه ها: استان یزد -




چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 16:44:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن