تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802687050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثير اجراي قانون رفع موانع توليد در رشد و توسعه توليد گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
در دومين جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد عنوان شد: تاثير اجراي قانون رفع موانع توليد در رشد و توسعه توليد گيلان موج - رشت - دومين جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گيلان و مديران دستگاه هاي اجرايي استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گيلان با تأکيد بر برنامه هاي اقتصادي دولت و مجلس در رفع موانع توليد و حل مشکلات واحدهاي توليدي گفت: با خرد جمعي و تعامل خوب بين دولت و مجلس و تصويب نهايي قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي کشور و همت و مساعدت دستگاه هاي دولتي و اجرايي در استان، فصل نويي از رشد و توسعه صنعت و توليد را شاهد خواهيم بود.
محمدحسين اصغريان بررسي علل رکود و يا توقف توليد، رفع موانع اشتغال، عدم پيشرفت مناسب طرح هاي صنعتي، کمک به توسعه صادرات کالاهاي توليدي استان، بررسي اختلافات واحدهاي توليدي با دستگاه هاي اجرايي استاني مانند سازمان امور مالياتي و تأمين اجتماعي را از جمله مهم ترين وظايف کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در استان‌ عنوان کرد و افزود: علاوه بر پيگيري و حل مشکلات واحدهاي توليدي و صنعتي در استان، رفع مشکلات بخش کشاورزي و گردشگري نيز از جمله تصميمات مهم دولت در رفع موانع توليد در سطح کشور است.
نماينده ويژه استاندار گيلان در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد، با اشاره به تشکيل و آغاز فعاليت دبيرخانه مرکزي اين کارگروه در سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان تصريح کرد: لازم است سازمان جهاد کشاورزي و اداره کل ميراث فرهنگي و گردشگري با تشکيل دبيرخانه در سازمان متبوعه خود، مشکلات توليدي و خدماتي حوزه کشاورزي و گردشگري را بررسي و تصميمات کارشناسانه خود را جهت تصويب نهايي به کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان ارائه نمايند.

وي با تأکيد بر لزوم حضور مستمر مديران دستگاه هاي اجرايي و مديران بانک هاي استان در جلسات کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد، از همکاري و مساعدت بانک صنعت و معدن در حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي قدرداني کرد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان در ادامه اين جلسه از پيگيري مستمر کارشناسان اين سازمان در شناسايي و دسته بندي مشکلات واحدهاي توليدي و صنعتي، يافتن پيشنهاد و راهکارهاي مناسب در حل مشکلات و ايجاد توافق بين واحدهاي توليدي و دستگاه هاي اجرايي و يا بانک ها در دبيرخانه مرکزي اين کارگروه خبر داد و ابراز اميدواري کرد: با اجراي قانون رفع موانع توليد و با وجود راهکارهاي قانونمند و حمايت هايي گسترده تر از گذشته در قالب اين قانون، بسياري از مشکلات واحدهاي صنعتي در استان قابل حل خواهد بود.

علي منتظري خاطر نشان کرد: بررسي و تبادل نظر و هماهنگي براي حل و فصل مشکلات و موانع فراروي واحدهاي توليدي در قالب کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد به دستور هيأت وزيران و وزارت صنعت، معدن و تجارت همانند ساير استان ها در گيلان آغاز به کار کرده است و در تلاش است به صورت مستمر به مشکلات همه واحدهاي توليدي رسيدگي کند.

دبير کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در گيلان خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه موفق کارگروه حمايت از توليد که در سال گذشته در گيلان اجراء شد، اين کارگروه با دارا بودن اختيارات گسترده تر از سابق مي تواند راهگشاي بسياري از مشکلات در حوزه توليد و تجارت باشد.

در ادامه اين جلسه مشکلات 9 واحد توليدي در حوزه هاي مختلف بانکي، زيست محيطي و امور مالياتي بررسي و تصميم نهايي براي مساعدت بخش دولتي اتخاذ شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن