تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص ۵۲ هزار تن قير رايگان براي آسفالت محورهاي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
اختصاص ۵۲ هزار تن قير رايگان براي آسفالت محورهاي لرستان موج - مدير کل راه و شهرسازي استان لرستان از اختصاص ۵۲ هزار تن قير رايگان براي آسفالت جاده‌ها و معابر روستايي و شهري اين استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار موج، شهرام ملکي صبح شنبه در جلسه ستاد پيگيري پروژه‌هاي ملي استان لرستان اظهار کرد: در خلاصه بودجه سال ۹۳ يک ظرفيت شناور مبني بر استفاده از قير رايگان وجود داشت که استان لرستان از اين ظرفيت به خوبي استفاده کرد.
وي بيان کرد: سال گذشته در رديف بند «ي» تبصره دو قانون بودجه مبلغ ۶۰۰ ميليارد تومان براي تأمين ۵۰۰ هزار تن قير رايگان به شهرها و روستاها پيش بيني شده بود.
مدير کل راه و شهرسازي استان لرستان افزود: سال گذشته از ۶۰۰ ميليارد تومان پيش بيني شده براي تأمين قير مورد استفاده شهرها و روستاها استان لرستان توانست از ۵۵ ميليارد تومان آن استفاده کند که در اين زمينه رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.
ملکي ادامه داد: سال گذشته از ۵۰۰ هزار تن قير رايگان، استان لرستان توانست ۵۲ هزار تن آن را براي آسفالت شهرها و روستاهاي خود به کار گيرد.
وي يادآور شد: امسال موضوع تخصيص قير رايگان در رديف بند «ف» تبصره دو قانون بودجه آورده شده است که ميزان قير رايگان از ۵۰۰ هزار تن به دو ميليون تن قير ارتقا يافته است علاوه بر آن امسال شهرهاي زير ۱۰۰ هزار نفر نيز در اين تبصره لحاظ شده‌اند و مي‌توانند از اين قير رايگان بهره مند شوند.
مدير کل راه و شهرسازي استان لرستان تاکيد کرد: لازم است حوزه معاونت عمراني استانداري لرستان در خصوص چگونگي اخذ اين قير رايگان پيگيري‌هاي لازم را داشته باشند تا شهرداري‌هاي استان بتوانند از اين ظرفيت به خوبي استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن