تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل شوراهاي وزارتخانه اي در جمعيت حاميان انقلاب اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
تشکيل شوراهاي وزارتخانه اي در جمعيت حاميان انقلاب اسلامي موج - دبيرکل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي گفت: با توجه به نامگذاري شعار سال 94 از سوي رهبر معظم انقلاب و همچنين استقبال رييس جمهوري و دولت از فکر و ايده‌هاي مردمي، شوراهاي تخصصي وزارتخانه اي در اين تشکل سياسي به منظور کمک فکري به مسوولان تشکيل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي کيهانيان در سلسله همايش‌هاي عمومي و تخصصي جمعيت حاميان انقلاب اسلامي که در مجموعه فرهنگي و هنري اسوه برگزار شد، افزود: در شوراي وزارتخانه اي براي هر وزارتخانه يک شوراي تخصصي راه اندازي مي‌شود.
وي ادامه داد: با توجه به اين که افراد زيادي با شغل‌هاي مختلف در جمعيت حاميان انقلاب اسلامي فعال هستند، اين افراد متناسب با شغل‌هاي خود در شوراي هر وزارتخانه فعاليت خواهند کرد؛ همچنين از نخبگان و دانشگاهيان براي حضور در اين شوراها دعوت خواهد شد.
دبيرکل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي يادآور شد: در شوراي هماهنگي وزارتخانه اي، مسائل و مشکلات بخش‌هاي مختلف را مورد بررسي قرار مي‌گيرد و راهکارهاي موجود شناسايي و براي رفع مشکلات برنامه ريزي مي‌شود.
کيهانيان همچنين گفت: خروجي اين شوراها تدوين برنامه‌هاي راهبردي براي ارائه به دولت خواهد بود.
وي تاکيد کرد: هدف ما نخبه گرايي و ايده پردازي است و مي‌خواهيم کمک نظام و دولت باشيم.
دبير کل جمعيت حاميان انقلاب اسلامي تصريح کرد: اين تشکل سياسي به دنبال جريان سازي و موج سواري نيست بلکه به دنبال برنامه سازي و استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي براي توسعه کشور است.
غلامرضا فرج نيا، عضو شوراي مرکزي جمعيت حاميان انقلاب اسلامي، نيز در اين نشست با تاکيد بر اين که مهم‌ترين اصل در کار جمعي همدلي است، گفت: اگر مردم از حقوق شهروندي و اجتماعي خود اطلاعات کاملي داشته باشند جامعه ما به يک جامعه پويا تبديل خواهد شد.
وي اظهار داشت: جامعه اي که مردم آن با حق و حقوق خود آشنا باشند رشد و توسعه پيدا مي‌کند و درجا نمي‌زند.
مسوول هماهنگي شهرستان‌هاي استان تهران جمعيت حاميان انقلاب اسلامي تصريح کرد: فعاليت حزبي باعث مي‌شود افراد با حق و حقوق خود بيشتر آشنا شوند همان طور که مي‌بينيم امروز سياسيون اولين کساني هستند که به حقوق خود آشنا بوده و از آن دفاع مي‌کنند.
فرج نيا تاکيد کرد: بايد با مشارکت در کار حزبي در جهت رشد و بالندگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برداريم.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسيني منتظر عضو شوراي راهبردي جمعيت حاميان انقلاب اسلامي نيز در اين نشست ضمن تسليت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهارداشت: بيشترين احاديث صحيح، واقعي و درست در جامعه از امام صادق (ع) است.
وي به شرايط جامعه در زمان حيات امام صادق (ع) اشاره کرد و افزود: ايشان در آن زمان يک قشر علمي تربيت کردند.
وي همچنين به توافق برجام و روندي که توسط تيم مذاکره کننده هسته اي طي شده است اشاره کرد و گفت: مذاکره در اسلام سابقه داشته و اولين مذاکره را پيامبر (ص) در صلح حديبيه انجام دادند.
عضو شوراي راهبردي جمعبت حاميان انقلاب اسلامي در ادامه به تشريح علل شکل گيري انقلاب اسلامي پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي کاري ضروري و درست بود و بايد انجام مي‌شد و اکنون نيز نياز به حمايت هرچه بيشتر دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن