تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت اولين آسمانخراش‌ ۱۲۱ طبقه‌ ايران‌ در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۷ب.ظ)
معاون توسعه ساختمان بنياد مستضعفان خبر داد: ساخت اولين آسمانخراش‌ ۱۲۱ طبقه‌ ايران‌ در تهران موج - معاون توسعه ساختمان بنياد گفت: برنامه‌ريزي براي بومي‌سازي فناوري احداث آسمانخراش‌ها در اين معاونت در دست مطالعه است و اين طرح با ساخت آسمانخراش ۱۲۱ طبقه‌‌اي در تهران آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، منوچهر خواجه‌دلويي بيان کرد‌: بنياد مستضعفان در حوزه ساختمان سال‌ها است که فعاليت داشته و بر پايه رسالتي که بر دوش دارد برنامه ريزي مي‌کند تا هم در جهت انتقال و توسعه فناوري‌، هم بهبود کيفيت کار و مديريت به صنعت ساختمان کشور کمک کند.
وي با اشاره به اين که تصميم داريم در بخش بلند مرتبه‌سازي در اين جهت نسبت به طراحي و ساخت آسمانخراش‌ها اقدام کنيم، افزود: اين کار يک دانشگاه براي دست‌اندرکاران و دانشگاهيان اين حوزه خواهد بود ضمن اين که در حوزه انبوه سازي نيز وارد مي‌شويم و تلاش مي‌کنيم از نيرو‌هاي متخصص ايراني داخل و خارج از کشور براي طراحي و ساخت آسمانخراش استفاده کنيم.
خواجه‌دلويي اظهار داشت‌: در نخستين گام در حوزه بررسي تئوري، همايشي در اين حوزه ‌‌برگزار شد و مطالعات در اين حوزه ادامه پيدا خواهد کرد تا بتوانيم با تعريف پروزه مناسب قدم‌هاي بعدي را برداريم.
معاون توسعه ساختمان بنياد مستضعفان ياد‌آور شد: در فاز اول روي مکان‌يابي ساخت آسمانخراش متناسب با ضوابط شهرسازي و طرح جامع کار مي‌کنيم و همه نکات فني مطرح شده در کنفرانس را طي مراحل ساخت رعايت خواهيم کرد و تا اوايل سال آينده نقطه قطعي ساخت آسمانخراش 121 طبقه و مطالعات نهايي جمع بندي مي‌شود. هم اکنون 11 نقطه در تهران براي اينکار در حال بررسي است و پهنه‌هايي که در طرح جامع امکان ساخت‌هاي يک‌صد طبقه به بالا در آن‌ها وجود دارد مورد مطالعه قرار گرفته است‌.
وي اضافه کرد: اين آسمانخراش 121 طبقه خواهد بود و کاربري آن عمومي‌ و ترکيبي از فرهنگي، تجاري و اداري است، البته طراحي سازه آن به عنوان اساسي‌ترين گام ساخت آسمانخراش به عهده مهندسان ايراني است که متخصصان تراز اول دنيا در اين بخش با ما همکاري خواهند کرد‌، در نتيجه مشکلي در اين زمينه نخواهيم داشت و در اجرا نيز از پيمانکاران ايراني و متخصصان ايراني مقيم خارج‌ استفاده خواهد شد‌.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن