تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند نماینده سناریوی ناکارآمدی دولت را در دستور کار قرار داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت و گو با پانا: چند نماینده سناریوی ناکارآمدی دولت را در دستور کار قرار داده اند خبرگزاری پانا: عضو شورای مرکز ی حزب اعتماد ملی گفت: بخشی از نمایندگان مجلس سناریوی ناکارآمدسازی دولت را در دستور قرار داده اند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت 11:05

خبرگزاری پانا+جوادی حصار

محمد صادق جوادی حصار در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان این مطلب افزود: وقتی با این رویکرد به اقدامات برخی از نمایندگان در بیان سوال از وزرا نگاه می کنیم، متوجه می شویم چرا وزرایی مانند ظریف و طیب نیا زیر فشار مجلس قرار می گیرند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: طیب نیا علی رغم انتقاداتی که در مجلس از او می شود، سه کار عمده انجام داد. از جمله این که نقدینگی افسار گسیخته دولت پیشین را کنترل کرد، نرخ ارز را ثابت نگه داشت که این موضوع باعث ثبات بازار تولید و سرمایه شد. همچنین نرخ تورم را نیز کنترل کرد.
جوادی حصار خاطرنشان کرد: اگر وزیر اقتصاد این برنامه ها را عملی نکرده بود، شرایط به مراتب بحرانی تر از امروز بود و در واقع طیب نیا جلوی بحران را گرفت.
وی افزود: البته انتقاداتی هم به وضعیت اقتصادی کشور وارد است، از جمله این که هنوز بخش خصوصی امکان ورود به پروژه های بزرگ را ندارد و تلاش جدی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام نشده است. ضمن این که یارانه بخش تولید به این بخش اختصاص نیافته و رانت های حاکمیتی بر اقتصاد حکمفرمایی می کند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن