تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813247727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور کارنامه زیست محیطی برای استانداری ها


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



صدور کارنامه زیست محیطی برای استانداری ها
روز نو : معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: در سال جاری علاوه بر وزارتخانه ها و سازمان های دولتی برای استانداری ها نیز کارنامه مدیریت سبز و زیست محیطی صادر می شود.
دکتر معصومه ابتکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصرف بالای آب و انرژی در دستگاه های دولتی اجرای مدیریت سبز، در این دستگاه ها را ضروری دانست و افزود: بر اساس ماده ۱۹۰ قانون برنامه پنجم توسعه مدیریت سبز و مدیریت محیط زیست در دستگاه های دولتی الزامی است و از سال ۸۳ با مصوبه دولت به صورتی قانونی موظف به اصلاح و مدیریت مصارف خود در حوزه های مختلف به ویژه آب، انرژی و کاغذ هستند.


وی با اشاره به اینکه  از سال گذشته، آیین نامه اجرایی مدیریت سبز برای صرفه جویی در دستگاه های دولتی به نهادهای مسئول ابلاغ شده است تصریح کرد: در  بودجه سال ۹۴ به تمام دستگاه های دولتی مجوز داده شده تا یک درصد از بودجه خود را برای اجرای برنامه های صرفه جویی و مدیریت سبز هزینه کنند.


ابتکار با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های زیست محیطی کشور در حال حاضر اصلاح الگوی مصرف است، اظهار داشت: سال گذشته سازمان محیط زیست برای تمام دستگاههای دولتی و وزارتخانه ها کارنامه مدیریت سبز صادر کرد که در سال جاری نیز در هفته دولت علاوه بر وزارتخانه ها و سازمان های دولتی برای استانداری ها نیز کارنامه مدیریت سبز و زیست محیطی صادر می شود.


وی با اشاره به اینکه اجرای  مدیریت سبز در بسیاری از کشورهای دنیا منجر به کاهش ۳۰ درصدی هزینه های جاری شده است، افزود: بنابراین مدیریت زیست محیطی در دستگاههای دولتی می تواند به یک منبع جدید درآمد برای این دستگاه ها تبدیل شود کما اینکه این اقدامات و صرفه جویی در مصرف منابع و انرژی در سازمان محیط زیست با جدیت پیگیری می شود.




تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن