تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب راهنمای آموزش فارسی پنجم، روی سایت دفتر تالیف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کتاب راهنمای آموزش فارسی پنجم، روی سایت دفتر تالیف خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی گفت:دوره آموزشی فارسی پنجم ابتدایی با مشارکت مدرسانی از سراسر کشور، در پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت 08:20

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمود امانی طهرانی گفت: خوش بختانه کتاب های دو جلدی فارسی مهارت های خوانداری و فارسی مهارت های نوشتاری به همراه لوح فشرده فیلم کلیات و نشست های بررسی کتاب، به هنگام، آماده و چاپ و تکثیرشد و در اختیار شرکت کنندگان در دوره، قرار گرفت. وی ادامه داد: حضور به موقع کتاب و کارافزارهای آموزشی، بخشی از دل‌نگرانی های مدرسان را برطرف می سازد و تاثیر سازنده ای در فرایند برگزاری کلاس ها و چگونگی آموزش دارد؛ این را به خوبی می شد در این دوره به نسبت دیگر برنامه ها دید. امانی طهرانی اضافه کرد: خانم ها بهروان، میرایی آشتیانی و محمّدی و آقای اکبری شلدره به عنوان استادان و مولفان کتاب های نوپدید فارسی پایه ی پنجم، کار آموزش را در سه قلمرو به فرجام رساندند:
 
- تبیین مبانی نظری، رویکرد، اهداف، روشهای آموزش و ارزش یابی
- بررسی و شرح محتوا از منظر روش های آموزش و گره گشایی های متنی
- شیوه های ارزش یابی از مهارت ها و پاره مهارت های زبانی در دو پهنه ی مهارت های خوانداری و نوشتاری.
 
برای کمک بیشتر به مدرسان کشوری و ایجاد فضای آرام علمی و آموزشی برای همه همکاران، پیش نویس کتاب معلم( راهنمای آموزش) فارسی پنجم از روز شنبه 17 مرداد روی پایگاه رایانه ای دفتر تالیف و گروه زبان و ادب فارسی قرار گرفته است تا همزمان با آموزش درس ها از این منبع نیز بهره گیرند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن