تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814247541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییرات بزرگ ساختاری و مدیریتی در گوگل؛ ساندار پیچای مدیر عامل گوگل شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تغییرات بزرگ ساختاری و مدیریتی در گوگل؛ ساندار پیچای مدیر عامل گوگل شد
در جریان پستی که امروز لری پیج در بلاگ گوگل منتشر کرد، تغییرات ساختاری عظیم در گوگل اعلام شد. در جریان این تغییرات، سرگئی برین و لری پیج به عنوان مدیرعامل به شرکت هلدینگ تازه‌تاسیس آلفابت (Alphabet) خواهند رفت و ساندار پیچای (Sundar Pichai) - که پیش از این مدیریت تیم اندروید و کروم را در اختار داشت و از اواخر سال گذشته مبلادی، مدیریت کسب‌کارهای اینترنتی گوگل را بر عهده گرفته‌بود - به‌عنوان مدیر عامل، بر صندلی آن‌ها در گوگل تکیه خواهد زد. آلفابت قرار است مجموعه‌ای از چندین شرکت باشد که مسلما بزرگ‌ترین‌شان گوگل (Google) است. این اقدام مدیران گوگل در واقع برندسازی مجدد (Rebranding) گوگل است؛ در حال حاضر تمام سهام گوگل به دارایی‌های آلفابت تبدیل شده و گوگل رسما به زیرمجموعه آلفابت درآمده‌است.
پیج در پست‌اش، از گوگل جدید به‌عنوان شرکتی کوچک‌تر شده یاد می‌کند که هنوز هم بخش زیادی از محصولاتی که تحت عنوان گوگل می‌شناسیم‌ را تحت اختیار خود دارد؛ گوگل ناو (Google Now)، گوگل فوتوز (Google Photos) و گوگل مپس (Google Maps) سرویس‌هایی هستند که لری پیج از تحت مالکیت گوگل بودن‌شان اطمینان داده‌است. کروم و اندروید هم تحت لوای گوگل به حیات خود ادامه خواهند داد. سرویس ویدیوی یوتوب (YouTube) که قبل از این اتفاق هم کاملا مجزای از گوگل بود و با مدیریت خانم سوزان ووچیکی (Susan Wohcicki) اداره می‌شد، هنوز در زمره نام‌هایی است که به دنبال نام گوگل خواهند آمد.در طرف مقابل، پروژه‌هایی از قبیل کنترل سلامتی کالیکو (Calico)، نست (Nest) برای کنترل هوشمند منزل، فایبر (Fiber) برای ارایه سرویس اینترنت، سرمایه‌گذاری گوگل ونچرز (Google Ventures)، گوگل کپیتال (Google Capital) و گوگل اکس (Google X) به مالکیت آلفابت درآمده‌اند. البته هنوز لیست نهایی مالکیت برندها و اینکه هر کدام از این دو مجموعه، چه محصولاتی را در اختیار خواهند داشت منتشر نشده‌است.
در انتها باید گفت آلفابت همان گوگل است و گوگل همان آلفابت؛ نه چیزی به‌وجود آمده و نه چیزی از بین رفته‌است. مطمئنا یادتان هست که انرژی نه به وجود می‌آید و نه از بین می‌رود و تنها از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود؛ قضیه‌ی گوگل و آلفابت، دقیقا قضیه‌ی بقای انرژی است.
منبع: Digikala.com





تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن